Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Een mooie reis die duidelijk nog een dag tekort komt. Dan bedoel ik een extra dag in Miami zodat je ook de tijd hebt om de Everglades te bezoeken. Nu s'avonds aankomen in hotel en volgende dag al weer naar huis vertrekken, dus 16 dagen is beter.
Jammer, wij hebben niets gezien van Miami. Tevens veel bijkomende excursies wat toch wel de totaalprijs heeft opgedreven, want zonder deze excursies is wat je te zien krijgt erg mager. Slechte informatie hierover op website. De touroperator ter plaatse had heel veel andere excursies in het programma. Dus deze afstemming op elkaar kan m.i veel beter.

Sterke punten tijdens het verblijf

Hotels waren van prima kwaliteit.

Zie antwoord boven.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat u zo van uw North & South rondreis door de USA hebt genoten. De informatie over de dag in Miami hebben we doorgegeven aan onze Product Manager. Wat betreft het aantal excursies dat vast in het programma is opgenomen: dit is een bewuste keuze zodat reizigers het programma zo vol kunnen plannen als zij zelf wensen. Sommige reizigers nemen graag deel aan excursies, anderen hechten waarde aan wat rustmomenten tijdens de reis, of gaan liever zelf op pad. Maar natuurlijk moet de informatie over de excursies wel overeenkomen met wat wij op onze website hebben gepubliceerd. Dit is een aandachtspunt voor het nieuwe reisseizoen, we zoeken het uit. Hartelijk dank voor uw tip hierover. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Amerika rondreis North and South