Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Jetta Boogaard

Fijne reis maar de campings vonden we niet zo mooi

Sterke punten tijdens het verblijf

Goede informatieverstrekking vooraf en ter plaatse

Campingkeuze vonden wij veelal niet zo geweldig. Erg krappe plaatsen, wij hadden verwacht meer in de natuur te staan in Canada

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u zo van uw camperreis door Canada heeft genoten. Wat jammer dat sommige campings niet aan uw verwachting voldeden. Wij werken in Canada met uiteenlopende campings en streven ernaar zoveel mogelijk campings in de natuur in de route op te nemen. In de omgeving van de nationale parken lukt dat ook meestal, al waren veel campings deze zomer al heel vroeg in het jaar volgeboekt vanwege de populariteit van Canada als vakantiebestemming. Bij campings zonder unieke ligging zoeken wij campings die andere sterke punten hebben, bijvoorbeeld heel goede en schone faciliteiten (douches, toiletten, wasmachines, barbecues etc.) of een ligging vlak bij de stad (zoals bij Victoria op Vancouver Island). Wij hopen dat u ook de voordelen van deze andere campings heeft kunnen ervaren op de dagen dat u niet in de natuur kon kamperen. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Great West Campertour Canada