Kwaliteit van de offerte
7.8/10

Jo

Helemaal top.

Sterke punten tijdens het verblijf

Hotel is op de hoogte dat je komt. Verder was alles goed geregeld!

Sommige hotels kunnen wel wat schoner. Ook hebben alle hotels vloerbedekking. Dat maakt het natuurlijk ook moeilijker schoon te houden. Daardoor wss soms ook echt vieze geurende hotel. Goede... Sommige hotels kunnen wel wat schoner. Ook hebben alle hotels vloerbedekking. Dat maakt het natuurlijk ook moeilijker schoon te houden. Daardoor wss soms ook echt vieze geurende hotel. Goede hotels holiday inn express en best western. Echt mindere hotels days inn en ramada. Dat de hotels aan de snelweg liggen is top maar het geeft wel lawaai op hotelkamer. Wss hadden we ook vaak de pech dat we aan de kant vd snelweg een kamer hadden.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u zo van uw rondreis door de USA hebt genoten. Wij kunnen ons goed verplaatsen in uw aandachtspunt over de hotelkamers. In de USA zijn kamers helaas vrijwel... Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u zo van uw rondreis door de USA hebt genoten. Wij kunnen ons goed verplaatsen in uw aandachtspunt over de hotelkamers. In de USA zijn kamers helaas vrijwel allemaal standaard voorzien van vloerbedekking, ook in de betere hotels. Dat zouden wij ook graag anders zien, o.a. om de redenen die u noemt. Op de ligging van de kamers hebben wij helaas geen invloed, tenzij u een specifiek kamertype boekt waarbij de prijs gebonden is aan de ligging. Mocht u nogmaals door de USA gaan reizen en kamers met enig geluidsoverlast toegewezen krijgen, dan adviseren wij om ter plaatse te proberen een andere kamer te krijgen. Onze eigen ervaring is dat de receptionist(e) daar in veel gevallen wel toe bewegen is, als het hotel niet vol is. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Diana

Prima geholpen met de boeking. Goede tips ontvangen. Mooie reis. Auto verhuur en hotels prima geregeld. Goed verzorgd!. Bij een evt. Volgende reis komen wij zeker bij jullie terug.

Goede hotels, zeer verzorgd

Nee. Zijn zeer goed geholpen door jullie.

Prima arrangement.

Het hotel waar we twee dagen zijn verbleven in Elsworth is in onze ogen geen aanrader.
Vrij oud hotel aan een drukke weg met een gemêleerd publiek.
Waarom, zeker omdat het twee...
Vrij oud hotel aan een drukke weg met een gemêleerd publiek.
Waarom, zeker omdat het twee overnachtingen zijn,geen leuk hotel in Bar Harbor. Leuke plaats die bruist van de activiteit .

Goed contact, flexibel, transparante offerte

Wat hebben wij een fantastische reis door Botswana gemaakt. En alles perfect geregeld door NBBS. Ook toen we af wilden wijken van het standaard programma, was dit geen enkel probleem en werd alles... Wat hebben wij een fantastische reis door Botswana gemaakt. En alles perfect geregeld door NBBS. Ook toen we af wilden wijken van het standaard programma, was dit geen enkel probleem en werd alles geboekt zoals wij het graag wilden. Mede hierdoor was deze reis onvergetelijk!

Sterke punten tijdens het verblijf

Alle camping waren keurig geboekt en wisten dat wij kwamen. Ook als we in een wildpark (kalahari) sliepen was de entree voor het park zal geregeld. Super!

De grensovergang Botswana Namibië bleken wij papieren voor te moeten hebben. Dit was niet doorgegeven aan de autoverhuur dus moest ter plekke nog geregeld worden.

Autohuur goed geregeld

Anouk

Ontzettend mooie reis! Fijn geholpen vooraf, veel mogelijk, werd snel gereageerd op vragen. Hele mooie accomodaties voor goede prijs.

Sterke punten tijdens het verblijf

De hotels en huizen waren erg mooi en prima in orde. Overal al betaald en nergens gedoe.

Eigenlijk niet zozeer

J Garnier

Wij hebben een zeer fijne reis gehad, alleen jammer dat de persoon om excursies te boeken niet is op komen dagen. Maar dat hebben wij gewoon zelf kunnen regelen.

Jullie doen het top ga...

Jullie doen het top ga zo door, volgend jaar komen wij weer bij jullie :) :)

Sterke punten tijdens het verblijf

Gelijk antwoord gekregen op vragen tijdens de reis.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend dat de persoon die de excursies moest regelen niet kwam opdagen. In Cuba gaat op dit gebied helaas weleens vaker wat mis, soms vanwege een heel eenvoudige... Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend dat de persoon die de excursies moest regelen niet kwam opdagen. In Cuba gaat op dit gebied helaas weleens vaker wat mis, soms vanwege een heel eenvoudige reden die wij ons als Nederlanders nauwelijks kunnen voorstellen, bv. doordat de betreffende medewerker geen vervoer kon regelen. Goed om te horen dat u het ter plaatse zelf heeft opgelost. En natuurlijk bedankt voor het mooie compliment. Wij regelen volgend jaar graag weer een mooie reis voor u! Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Prachtige reis. Uitgebreide informatie ontvangen.

One way camper had geen navigatiesysteem. Dat was niet handig in de camper. Enige minpuntje.

Henno de Jong

De reis zit goed in elkaar.
De informatie vooraf is goed.
Alle gegevens, reispapieren en dergelijke keurig op tijd ontvangen.

Sterke punten tijdens het verblijf

De informatiebijeenkomst in Havana vooraf aan de rondreis is heel prettig.
De casa's zijn met zorg geselecteerd.

Het was prima, geen tips dus...