Kwaliteit van de offerte
7.8/10

G de Jong-Slooten

Mooie reis; bijzondere ervaring

Afwisselend en gevarieerd aanbod

Beknopte informatie en tips betreffende de bestemmingen, voorafgaand de reis!
Overnachting voor één nacht in een motel, als doorreis, geen probleem. Meerdere nachten niet aangenaam.

Prachtige reis Canada Rocky Mountains round up. Jammer van de rook die het uitzicht beperkte op een aantal dagen.

Sterke punten tijdens het verblijf

Prachtig hotel in Port Hardy met zeer vriendelijk personeel.
Adequate reactie reisleiding toen de weg versperd was vanwege een ongeluk en er een nieuw hotel moest worden geregeld.

Bij vliegreizen meer mogelijkheden aanbieden: rechtstreeks! De overstap was beide keren erg krap. Op de heenreis niet gehaald, op de terugreis heeft het vliegtuig gewacht, maar toen bleek de... Bij vliegreizen meer mogelijkheden aanbieden: rechtstreeks! De overstap was beide keren erg krap. Op de heenreis niet gehaald, op de terugreis heeft het vliegtuig gewacht, maar toen bleek de bagage deels niet mee te zijn gekomen.

albert robbertsen

Onze ervaring zijn positief. Alle reserveringen waren in orde en alles verliep naar wens

Sterke punten tijdens het verblijf

Het was gewoon allemaal goed

Op zich is de reis achteraf goed geregeld, maar voor vertrek de nodige problemen gehad waardoor er ipv voorpret, voorstress ontstond. Heel jammer

Sterke punten tijdens het verblijf

De boeking via ‘jonview’ blijkt in Canada indruk te maken, waardoor er regelmatig een upgrade naar een andere/betere kamer werd gedaan.

Bij calamiteiten zorgen dat ze zelf op de hoogte zijn van de voorwaarden waar zij aan moeten voldoen en niet eerst proberen extra kosten bij de klant in de schoenen te schuiven.

Prima leuke reis. Hotels kunnen wel wat beter.

Het land. De omgeving.

Hotels. Twee van de vijf waren echt ondermaats.

Odette

Goede service! Dit jaar hebben we helaas ook gebruik moeten maken van de diensten terwijl we op ons vakantie adres waren. Er waren tegenvallende omstandigheden en die hebben we telefonisch... Goede service! Dit jaar hebben we helaas ook gebruik moeten maken van de diensten terwijl we op ons vakantie adres waren. Er waren tegenvallende omstandigheden en die hebben we telefonisch doorgegeven. Er werd direct actie ondernomen om het op te lossen en dat is ook naar volle tevredenheid gedaan. Ook zijn we geholpen toen we werden aangereden door een truck. Er werden tips en telefoonnummers doorgegeven zodat wij eea goed af konden ronden. We hebben weer een prachtige vakantie gehad en zijn weer een mooie herinnering rijker.

Veel hotels met ontbijt.

Ons eerste hotel werd verbouwd. Hierdoor konden we geen gebruik maken van de faciliteiten die het hotel aanbiedt. Ik zou als reisorganisatie die hotels even niet aanbieden om teleurstelling te... Ons eerste hotel werd verbouwd. Hierdoor konden we geen gebruik maken van de faciliteiten die het hotel aanbiedt. Ik zou als reisorganisatie die hotels even niet aanbieden om teleurstelling te voorkomen.

Eerste gedeelte van de reis een zeer slechte gids: Leo. Humeurig, niet bereid om te helpen. Tweede gedeelte van de reis prima gids (Kian). Mooie reis, genoten van de bezienswaardigheden.

Hotels, goed vervoer.

Leo mag op een cursus omgaan met reizigers.

Hennie van Rijn

Samen met mijn zoon van 12 jaar een leuke reis gehad.
Het verblijf in Florida-City en Napels eigenlijk te kort t.a.v. de reistijd vanuit Key-West naar Florida-City
en de reistijd vanaf...
Samen met mijn zoon van 12 jaar een leuke reis gehad.
en de reistijd vanaf Napels naar St. Petersburg.
Hotel in Florida-City (Travellodge) was matig.
De Villa in Orlando daartegen was top!

De villa in Orlando.
Ontzettend mooi en goed.

Nee met uitzondering van het feit dat Travellodge in Florida-City een matig hotel is.

mulder

Reizen met KLM was prima. Hertz autoverhuur niet flexibel, de auto die ik wilde was er niet moest het met een kleinere doen. Alle hotels (behalve die in LA) waren smerig en aftands. De reis was... Reizen met KLM was prima. Hertz autoverhuur niet flexibel, de auto die ik wilde was er niet moest het met een kleinere doen. Alle hotels (behalve die in LA) waren smerig en aftands. De reis was prima, de route ook. Maar kies volgende keer weer mijn eigen hotels en autoverhuur

Sterke punten tijdens het verblijf

behalve hotel in LA, sterk onder mijn verwachting

zoek betere hotels

Ruud W

Fijne en goed opgebouwde reis

Sterke punten tijdens het verblijf

Probleem met verkeerde hotel op voucher is adequaat genoeg opgelost door NBBS. Gewijzigde retourdatum voor twee van ons ook goed opgepakt door NBBS.

- Te veel hotels met slechte wifi, kinderen vinden dat echt zeer vervelend.
- Eindafrekening nog niet ontvangen.
- Groot verschil in niveaus vd hotels (van mager 2* tot ruime 4*) - Te veel hotels met slechte wifi, kinderen vinden dat echt zeer vervelend.
- Eindafrekening nog niet ontvangen.
- Groot verschil in niveaus vd hotels (van mager 2* tot ruime 4*)
- UA-vlucht van LA naar Houston was matig (zeer weinig beenruimte)
-UA- vlucht van Houston naar Schiphol was overboekt (veel gedoe aan de balie bij UA)