Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Marco

Mooie rondreis rond de Great Lakes. Uitgebreid kaartenpakket meegeleverd, maar voor echte tips is ander materiaal nodig. Eigen keuze om de grote steden een extra dag te nemen, is goed bevallen. Anders eigenlijk te weinig tijd. Ook voor de routekeuze vaak gekozen voor meer secundaire wegen langs de meren i.p.v. de highways waar weinig te zien is. Veel hotels op plekken waar je eigenlijk geen vakantie kunt vieren.

Echte tips geven voor plaatsen die de moeite waard zijn langs de route. Routes aangeven die meer toeristisch zijn. Geen hotels aanbieden die puur op overnachten langs de snelweg zijn gericht.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. The Great Lakes is een autorondreis door een toeristisch relatief onontdekt gebied, waar dus ook nog weinig NBBS-reizigers zijn geweest. Uw mening is daarom extra waardevol voor ons. Wij hebben deze doorgegeven aan onze agent in de USA, zodat verbeteringen aan deze reis kunnen worden doorgevoerd. Met name op het gebied van de hotels gaan wij onderzoeken of er in deze regio betere opties zijn. Wij zijn blij om te horen dat u heeft besloten om extra nachten in de steden toe te voegen om zo uw vakantieplezier te vergroten. Bij al onze autorondreizen bestaat deze mogelijkheid en veel reizigers maken hier gebruik van. Nogmaals dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Rondreis / hotel / anders: Rondreis Great Lakes