Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Frank Backx

Onze reis (Highlights of America) was een schitterende ervaring!

Sterke punten tijdens het verblijf

De route was goed gevarieerd uitgezet en toch ruimte voor eigen invulling.

Kijk even na bij de ophaalpunten van de huurauto's of dit handig is in de route. bij het eerste ophaalpunt zijn we bijna 5 uur onderweg geweest terug naar de route. En als tweede dwing bij de verhuurbedrijven af dat de auto's klaar staan bij de 2e auto bijna 3 uur verloren met wachten op de auto.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback over uw Highlights of America autorondreis. Fijn dat u zo genoten heeft! Wat betreft de ophaalpunten van de auto's is het voor ons een beetje schipperen tussen de locatie van de hotels en de routes. De ligging van de hotels mag niet ondergeschikt zijn aan de verbinding met de uitvalswegen van de steden, maar we gaan uitzoeken of daar met deze rondreis nog winst te behalen valt. In de drukke zomermaanden ontstaat bij de autoverhuurmaatschappijen helaas wel vaker oponthoud. In uw geval heeft u met drie uur wel erg lang moeten wachten, wat vervelend. Het is lastig voor ons om daar grip op te krijgen, want uiteraard is de afspraak dat uw auto klaar staat op de ophaaltijd die door ons is bevestigd. Als hierop teveel uitzonderingen zijn, kunnen wij dat opnieuw aankaarten bij de verhuurmaatschappij. Dus wat dat betreft is ook dit nuttige feedback voor ons. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Rondreis