Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Ilja Witte

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Ik geef hem 5 sterren. Sandra van NBBS heeft alles perfect gepland. We hebben een heel goed contact met haar gehad. Zelfs tijdens onze reis toen er onduidelijkheid was of we nu 1 of 2 dagen in een hotel moesten doorbrengen kreeg ik nog van haar antwoord.

Ik heb een hekel aan reis informatie over de website. Dus daarom geef ik daar maar 3 sterren voor. Het is niet dat ik de site niet goed vind maar ik wordt agressief als ik info moet opzoeken op een website dus dat is niet bevordelijk voor de vakantie.

Verder heb ik 1 acomodatie waar ik absoluut een klacht over wil indienen

Sterke punten tijdens het verblijf

Het verblijf bij Homfray lodge. Zeer vriendelijk personeel die er echt alles aan gedaan hebben om het ons naar ons zin te maken. 7 gasten 5 man personeel hebben ons als miljonairs behandeld. Toen we dag 2 toch niet voor een tweede keer op beren excursie wilden hebben ze ons aangeboden om 160 km met de zodiac te gaan varen door heel Desolation sound om dit gebied te bekijken en bultrug walvissen te gaan spotten. Dit hebben wij als prachtig beschouwen.

En Sooke prachtig hotel

We hebben 1 accommodatie die gewoon de kwalificatie slecht krijgt van ons en dat zijn de yorts in ucluelet. Hier zal ik nog een brief aan wagen om uit te leggen wat er allemaal scheef ging

We vonden het herbevestigen van de boten in de hotels niet fijn. Daar er ook nog eens onduidelijkheid was bij de ferrymaatschappij en toen moesten daarna weer een ander telefoonnummer bellen die dat dan weer voor ons regelden. Nu werden we wel vriendelijk geholpen maar een half uur bellen in de vakantie zit je niet op te wachten.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wat heerlijk dat u uw vakantie naar Canada als een 5 sterren ervaring beoordeelt! Nadere informatie over de accommodatie waar u niet tevreden over was, ontvangen wij graag via info@nbbs.nl. Ook wat dat betreft is de feedback van onze reizigers belangrijk voor ons. We zien uw e-mail graag tegemoet, alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Rondreis Canada