Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Chimène

Super vriendelijk personeel in de winkels. Overzichtelijke website.

Personeel is vriendelijk en geeft eerlijke adviezen in de winkel.

Reactie My Jewellery:

Hi Chimène! Wat een top review! Enorm bedankt daarvoor! Super fijn om te horen dat je zo goed wordt geholpen in onze boutiques. Daar worden wij helemaal happy van! Ik wens je veel plezier met je... Hi Chimène! Wat een top review! Enorm bedankt daarvoor! Super fijn om te horen dat je zo goed wordt geholpen in onze boutiques. Daar worden wij helemaal happy van! Ik wens je veel plezier met je item(s)! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Simone

Positief

Betrouwbaar en veilig en snel

Reactie My Jewellery:

Hi Simone! Bedankt voor jouw mooie review! Wat fijn dat jouw items zo snel zijn geleverd! Dat vinden wij super om te horen! Kom je snel weer eens bij ons langs? Liefs, Dewi team My Jewellery

Sarina

Hele mooie ringen van goede kwaliteit! Ik kreeg een verkeerde ring opgestuurd maar dat werd snel en goed opgelost.

Goede klantenservice!

Reactie My Jewellery:

Hi Sarina! WOW! Enorm bedankt voor jouw fantastische review! Wat fijn dat je zo snel en goed geholpen werd door onze klantenservice. Daar worden wij enorm blij van! Kom je snel weer eens bij ons... Hi Sarina! WOW! Enorm bedankt voor jouw fantastische review! Wat fijn dat je zo snel en goed geholpen werd door onze klantenservice. Daar worden wij enorm blij van! Kom je snel weer eens bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

Jet Oosterhuis

Mijn eerste online ervaring met My Jewellery is heel positief!

Snelle levering en supertoffe kleding en accessoires

Reactie My Jewellery:

Hi Jet! WOW! Enorm bedankt voor je 10/10 review! Wat fijn dat je geshopte blouseje zo snel geleverd werd. Veel plezier met je item en hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Dewi team My Jewellery

van Tilburg

Fijne shop ervaring

Duidelijke site

Reactie My Jewellery:

Hi! Super bedankt voor jouw positieve review. Fijn fijn dat je zo tevreden bent over onze duidelijke website & de fijne shop ervaring hierdoor. We hopen dat je nog veel vaker bij ons komt... Hi! Super bedankt voor jouw positieve review. Fijn fijn dat je zo tevreden bent over onze duidelijke website & de fijne shop ervaring hierdoor. We hopen dat je nog veel vaker bij ons komt shoppen. Liefs, Daniek team My Jewellery.

Monique

Snelle levering, leuke spullen

Alles kan de volgende dag al geleverd worden

Retourneren gratis maken

Reactie My Jewellery:

Hi Monique! Bedankt voor jouw review! Goed om te horen dat je zulke goede ervaringen hebt met de levering van onze items. Het klopt inderdaad dat retourneren via de post voor eigen rekening is, maar... Hi Monique! Bedankt voor jouw review! Goed om te horen dat je zulke goede ervaringen hebt met de levering van onze items. Het klopt inderdaad dat retourneren via de post voor eigen rekening is, maar wist je dat het retourneren van je pakketje bij een van onze boutiques gratis is? YAY! Kom je snel weer eens langs? Liefs, Dewi team My Jewellery

Yasmina Teirlinck

Snelle levering, kwalitatieve juwelen en kledij! Retourneren kan makkelijk kosteloos in de winkels waar ze enorm vriendelijk en behulpzaam zijn

Snelle levering en kwaliteit. Maattabel is ook erg accuraat indien je twijfelt tussen maten

Reactie My Jewellery:

Hi Yasmina! Bedankt voor jouw 10/10 review! Hier worden wij erg blij van! Super om te horen dat je goede ervaringen hebt met de service in onze boutiques. Kom je snel weer eens bij ons shoppen?... Hi Yasmina! Bedankt voor jouw 10/10 review! Hier worden wij erg blij van! Super om te horen dat je goede ervaringen hebt met de service in onze boutiques. Kom je snel weer eens bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

Zanthe

Super

Snel en kwaliteitsvol

Reactie My Jewellery:

Hi Zanthe! WOW! Bedankt voor jouw fantastische review! Fijn om te horen dat je zo te spreken bent over de kwaliteit van onze items. Hier worden wij enorm happy van! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi... Hi Zanthe! WOW! Bedankt voor jouw fantastische review! Fijn om te horen dat je zo te spreken bent over de kwaliteit van onze items. Hier worden wij enorm happy van! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Hannelore

Mooie webshop en snelle levering

Levering en leuk geschenkje ontvangen

Bikini was beschadigd bij aankomst

Reactie My Jewellery:

Hi Hannelore, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo positief bent over onze mooie webshop en de snelle levering van je bestelling! Wel vervelend om te horen dat de bikini... Hi Hannelore, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo positief bent over onze mooie webshop en de snelle levering van je bestelling! Wel vervelend om te horen dat de bikini beschadigd was bij aankomst. Heb je hierover al contact over opgenomen met onze klantenservice? Want wij kijken natuurlijk graag met je mee! Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Kay team My Jewellery

Eva

Top!

Duidelijke informatie, snelle levering, fijn website

Jammer dat je retourkosten moet betalen, zo is het lastig te bepalen welke maat je exact nodig hebt omdat je altijd dus één maat betaald moet terugsturen

Reactie My Jewellery:

Hi Eva. Super bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je jouw pakketje snel hebt mogen ontvangen & dat alle informatie op de website duidelijk vermeldt stond. Wist je dat je jouw pakketje... Hi Eva. Super bedankt voor jouw positieve review. Fijn dat je jouw pakketje snel hebt mogen ontvangen & dat alle informatie op de website duidelijk vermeldt stond. Wist je dat je jouw pakketje kosteloos kunt retourneren via een van onze boutiques? Liefs, Daniek team My Jewellery.