Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Merel de Vries

Snelle levering, leuke kleding, echter viel elk item in het echt wat tegen op een jurk en blouse na (ondanks dat zag het er toch anders uit in het echt).

Alles retour, jammer want op de plaatjes ziet het er prachtig uit! Service is overigens prima! Alleen dat je je voor retour moet betalen en verzekeren(?) Dat kom je alleen tegen bij sites zoals wish en Ebay

Het was net niets voor mij qua materiaal stof (mooi maar doorschijnend of het was te stug en kreukelig). De plaatjes zijn erg mooi op de site, bijna te mooi en laat wat anders zien dan wat je krijgt. Qua maatvoering zit ik er blijkbaar precies tussenin, terwijl ik verschillende items heb besteld en de reviews gelezen. Reviews hebben is top!

Reactie My Jewellery:

Hi Merel, bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je je pakketje zo snel hebt ontvangen en dat je tevreden bent over de kleding. Jammer dat een aantal items tegenvielen. Maar hopelijk heb je veel plezier van de jurk en blouse! Betreft dat de foto's er anders uitzagen dan op de website, dit ga ik doorgeven aan mijn collega's! Dankjewel. Heel veel plezier met je nieuwe items en hopelijk zien we je weer snel! Liefs, Kay team My Jewellery

Score voor My Jewellery: 4/5
Jurken, tshirt, blazerjurk, korte broek,blouse enz