Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Jill

Heel mooi top
Van kwaliteit echt een aanrader

Vriendelijk

Reactie My Jewellery:

Hi Jill, bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Super leuk dat je bij ons hebt geshopt. We vinden het altijd erg fijn om te horen dat je items je goed bevallen! Veel plezier er nog van. Zien we je... Hi Jill, bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Super leuk dat je bij ons hebt geshopt. We vinden het altijd erg fijn om te horen dat je items je goed bevallen! Veel plezier er nog van. Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Henriette Visscher

Bestellingen en eventuele retouren verlopen soepel, alleen jammer dat er dubbele verzendkosten aan zitten.

Grotere maten voor sieraden en kleding. Mijn dochter moet echt maar 19 en die is vaak uitverkocht

Reactie My Jewellery:

Hi Henriette! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Super om te horen dat je zo mega tevreden bent over onze levering. We zijn druk bezig om onze kleding uit te breiden van xxs tot en met xxl.... Hi Henriette! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Super om te horen dat je zo mega tevreden bent over onze levering. We zijn druk bezig om onze kleding uit te breiden van xxs tot en met xxl. Sommige items zijn al beschikbaar in deze maten, maar er wordt aan gewerkt! Ook hebben wij heel veel sieraden in one size, deze zijn verstelbaar en kun je aanpassen naar jouw eigen maat die je fijn vindt. Wij hebben heel wat ringen in maat 19. Kom je gezellig langs in onze boutique om ze te passen? Liefs Manon, team My Jewellery.

Tessa Strijk

Super fijn!

Als er iets mis gaat met je bestelling krijg je snel reactie en zelf een kortingscode!

De website is af en toe een beetje traag, ik zou een app maken makkelijker voor de klanten en fijn!

Reactie My Jewellery:

Hi Tessa! Bedankt voor jouw review! Wij worden er super blij van om te horen hoe enthousiast je bent over My Jewellery. Wij waarderen jouw feedback enorm en zullen jouw punten dan ook zeker meenemen... Hi Tessa! Bedankt voor jouw review! Wij worden er super blij van om te horen hoe enthousiast je bent over My Jewellery. Wij waarderen jouw feedback enorm en zullen jouw punten dan ook zeker meenemen in de toekomst. Hopelijk tot snel! Liefs, Dewi team My Jewellery

Anja

Zeer goed

Snipper snelle levering

Heb ik niet, ga vooral door zoals jullie bezig zijn. Ik ben zeer tevreden.

Reactie My Jewellery:

Hi Anja! Bedankt voor je mooie review. Wat super dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery! Dit vinden wij natuurlijk erg fijn om te horen & dit motiveert ons natuurlijk heel erg om zo door... Hi Anja! Bedankt voor je mooie review. Wat super dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery! Dit vinden wij natuurlijk erg fijn om te horen & dit motiveert ons natuurlijk heel erg om zo door te gaan. Veel plezier met je nieuwe item(s) & hopelijk tot snel weer! Liefs Manon, team My Jewellery.

Britt Van Herreweghe

Super in orde

Reactie My Jewellery:

Hi Britt! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Super dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery. Heel veel plezier met je nieuwe skort & hopelijk tot snel weer! Liefs Manon, team My... Hi Britt! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Super dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery. Heel veel plezier met je nieuwe skort & hopelijk tot snel weer! Liefs Manon, team My Jewellery.

Christel

Super goed

Er is voor iedere leeftijd wel iets te vinden

Reactie My Jewellery:

Hi Christel! Bedankt voor je 10/10 review. YES! Super om te horen dat je mooie items hebt geshopt. Ik wens je veel plezier met je nieuwe ringen! Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs Manon, team... Hi Christel! Bedankt voor je 10/10 review. YES! Super om te horen dat je mooie items hebt geshopt. Ik wens je veel plezier met je nieuwe ringen! Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery.

Antje

Super goede kwaliteit, verkleurd niet en hele snelle levering!

Snelle levering, mooie kwaliteit product

Reactie My Jewellery:

Hi Antje! Bedankt voor je mooie review. Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering! Dit vinden wij erg fijn om te horen. Veel plezier met je nieuwe items & hopelijk tot snel... Hi Antje! Bedankt voor je mooie review. Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering! Dit vinden wij erg fijn om te horen. Veel plezier met je nieuwe items & hopelijk tot snel weer! Liefs Manon, team My Jewellery.

Nancy Claes

Goede kwalkteit en super snelle service.

Super snelle levering

Iets sneller reageren maar als.het heel druk is snap ik ook wel dat het even kan duren.

Reactie My Jewellery:

Hi Nancy! Bedankt voor je positieve review. Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je geshopte items! Momenteel is het erg druk op onze klantenservice. Hierdoor kan het zijn dat je wat... Hi Nancy! Bedankt voor je positieve review. Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je geshopte items! Momenteel is het erg druk op onze klantenservice. Hierdoor kan het zijn dat je wat langer moet wachten op een reactie dan je van ons gewend bent. We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te woord te staan & kijken graag met je mee! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Ijsermans

- punt retour kosten 7,25 zelf moet betalen, voor iets wat niet bevalt en pas

Snelle verz

Retour kosten

Reactie My Jewellery:

Hi Carola! Bedankt voor je eerlijke review. Super dat je zo tevreden bent over onze levering. Dit vinden wij heel erg fijn om te horen! Wist je dat je je pakket gratis kunt retourneren via onze... Hi Carola! Bedankt voor je eerlijke review. Super dat je zo tevreden bent over onze levering. Dit vinden wij heel erg fijn om te horen! Wist je dat je je pakket gratis kunt retourneren via onze boutiques? Hopelijk zien we je snel weer terug! Liefs Manon, team My Jewellery.

Waarts

Prima kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Klantenservice moeilijk te bereiken en traag. Verwerking van terug betaling niet vlot.

Reactie My Jewellery:

Hi Elise! Bedankt voor je eerlijke review. Wij vinden het heel erg fijn om te horen dat je tevreden bent over onze items. Het is deze periode erg druk bij ons op de klantenservice maar we doen ons... Hi Elise! Bedankt voor je eerlijke review. Wij vinden het heel erg fijn om te horen dat je tevreden bent over onze items. Het is deze periode erg druk bij ons op de klantenservice maar we doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te woord te staan! Ook doen we ons uiterste best om jouw retour zo snel mogelijk te verwerken. Je ontvangt een mail hierover als de retour verwerkt is. Mocht je nog meer vragen hebben, mag je contact opnemen via 073-2032732. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery.