Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Anna

Leuk personeel leuke items

Aankoop doen in de winkel op de website

Jammer dat je een aankoop op de website niet in de winkel kunt verrekenen bij retournering

Reactie My Jewellery:

Hi Anna! Bedankt voor je positieve review. Leuk dat je bij ons hebt geshopt! De boutique en webshop zit los van elkaar, vandaar dat wij het niet kunnen verrekenen helaas. Maar erg fijn om te horen... Hi Anna! Bedankt voor je positieve review. Leuk dat je bij ons hebt geshopt! De boutique en webshop zit los van elkaar, vandaar dat wij het niet kunnen verrekenen helaas. Maar erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery! Mocht je verder nog vragen hebben, mag je een bericht sturen naar klantenservice@my-jewellery.com. Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Petra Tukker

Besteld en de volgende dag in huis mét een leuk bewaar-etui!

mooie kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Petra, bedankt voor je 10/10 review. Superleuk om te horen dat je zo te spreken bent over de snelle levering. We doen er dan ook alles aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te versuren. Heel... Hi Petra, bedankt voor je 10/10 review. Superleuk om te horen dat je zo te spreken bent over de snelle levering. We doen er dan ook alles aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te versuren. Heel veel plezier met je nieuwe items! Liefs, Imke team My Jewellery.

Yasmine

Zeer Goede ervaring! Ik krijg altijd antwoord binnen de 24uur. Ik krijg zeer goede hulp bij mijn vragen en twijfels.

Ze hebben materiaal van top kwaliteit
Snelle levering!

Mijn website blokkeert soms, maar voor de rest prima website en super mooi en handig

Reactie My Jewellery:

Hi Yasmine, WOW! Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je zo blij bent met onze klantenservice. We doen met heel team My Jewellery hard ons best om al onze klanten snel en goed te woord... Hi Yasmine, WOW! Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je zo blij bent met onze klantenservice. We doen met heel team My Jewellery hard ons best om al onze klanten snel en goed te woord te staan. Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Imke team My Jewellery.

Dorien

Goed! De bestelling die ik had geplaatst liep na verwachting en de vertraging was goed aangeven!

My jewellery zie je in mijn omgeving overal, ik was naar de stad geweest en daat hadden ze ook my jewellery. Daardoor ben ik gaan bestellen!

Nee eigenlijk niet

Reactie My Jewellery:

Hi Dorien, bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Super leuk dat bij ons hebt geshopt. Fijn om te horen dat de communicatie goed verlopen is & je bestelling je goed bevalt! Veel plezier met je... Hi Dorien, bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Super leuk dat bij ons hebt geshopt. Fijn om te horen dat de communicatie goed verlopen is & je bestelling je goed bevalt! Veel plezier met je nieuwe oorbellen. Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

A

Anderhalve week gewacht op mn bestelling☹️
Besteld week voor mn verjaardag.. en dus helaas veel te laat. Onwijs balen!

Mooie producten.

Betere voorlichting als er langere verzendtijd is..

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je eerlijke review! We doen met heel team My Jewellery ons best om alle pakketten zo snel mogelijk te verzenden en hopen dat je snel voorzien bent van een track & trace code.... Hi, bedankt voor je eerlijke review! We doen met heel team My Jewellery ons best om alle pakketten zo snel mogelijk te verzenden en hopen dat je snel voorzien bent van een track & trace code. Verder heb ik contact met je opgenomen. Zien we je reactie snel tegemoet? Liefs, Imke team My Jewellery.

Slecht contact met klantenservice en verzending duurde mega lang

Leuke kleding

Van te voren je klanten informeren en niet na het het bestellen

Reactie My Jewellery:

Hi Chantal, bedankt voor je review. Momenteel is het erg druk op onze klantenservice. Hierdoor kan het zijn dat je wat langer moet wachten op een reactie dan je van ons gewend bent. We doen ons... Hi Chantal, bedankt voor je review. Momenteel is het erg druk op onze klantenservice. Hierdoor kan het zijn dat je wat langer moet wachten op een reactie dan je van ons gewend bent. We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te woord te staan. Onze klantenservice is op verschillende manieren bereikbaar, je kunt ons het beste bellen via 073-2032732. We kijken graag met je mee naar je bestelling & naar een passende oplossing! Liefs Manon, team My Jewellery.

Mooie spullen aardige medewerkers

Aardige medewerkers

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je een goede shop ervaring hebt gehad. Zien we je snel terug in de boutique? Liefs, Imke team My Jewellery.

Julia Boogaard

Zeer goed. Leuke items besteld en snel bezorgd.

Snelle levering en goede service.

Reactie My Jewellery:

Hi Julia! WOW! Bedankt voor jouw mooie review! Wat fijn dat jouw bestelling zo snel is geleverd en dat je te spreken bent over onze service. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My... Hi Julia! WOW! Bedankt voor jouw mooie review! Wat fijn dat jouw bestelling zo snel is geleverd en dat je te spreken bent over onze service. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

Snelders

Leuke sieraden, leuke prijs, snelle levering

Snelle, goede service

Reactie My Jewellery:

Hi Yvonne! Bedankt voor jouw mooie review! Daar worden wij heel enthousiast van! Super fijn dat je zo te spreken bent over onze service. Ik wens je veel plezier met je nieuwe items en hopelijk tot... Hi Yvonne! Bedankt voor jouw mooie review! Daar worden wij heel enthousiast van! Super fijn dat je zo te spreken bent over onze service. Ik wens je veel plezier met je nieuwe items en hopelijk tot snel! Liefs, Dewi team My Jewellery

Debbie

Gaatjes laten schieten en juwelen gekocht

Vriendelijke service, leuke juwelen

Voorraad, online vaak leuke stuks uitverkocht in goudkleur of juiste maat ring... Miss meer goudkleur aanbieden/aankopen en minder in het zilver?

Reactie My Jewellery:

Hi Debbie! Bedankt voor je mooie review! YAY! Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door onze klantenservice en dat je zo'n fan bent van onze items. Wij waarderen jouw feedback enorm en zullen jouw... Hi Debbie! Bedankt voor je mooie review! YAY! Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door onze klantenservice en dat je zo'n fan bent van onze items. Wij waarderen jouw feedback enorm en zullen jouw punten dan ook zeker meenemen in de toekomst! Zien we je snel weer in onze boutiques of online? Liefs, Dewi team My Jewellery