Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

AvN

Wat belachelijk dat je 5,50 retourkosten moet betalen.Het is nog normaal dat je een kledingstuk moet kunnen passen? Bestel hier nooit meer iets.

Zijn er niet

Reactie My Jewellery:

Hi Annemarie, bedankt voor je review. Jammer dat je dit zo ervaart. Wist je dat je je pakket kunt retourneren via onze boutiques? Dit is namelijk gratis! Mocht je hier nog meer vragen over hebben,... Hi Annemarie, bedankt voor je review. Jammer dat je dit zo ervaart. Wist je dat je je pakket kunt retourneren via onze boutiques? Dit is namelijk gratis! Mocht je hier nog meer vragen over hebben, mag je ons altijd bellen op 073-2032732. We hopen dat we je shop ervaring voor de volgende keer verbeterd hebben. Zien we je snel weer terug? Liefs, Manon team My Jewellery.

Sachadevilder

Kleding valt klein

Vlotte levering

Zie eerste punt

Marjon

fijne producten die heel mooi blijven

Reactie My Jewellery:

Hi Marion! Super bedankt voor je mooie review. Leuk dat je bij ons hebt geshopt en goed geslaagd bent! We vinden het daarom erg leuk om te horen, dat je zo mega tevreden bent over de kwaliteit van... Hi Marion! Super bedankt voor je mooie review. Leuk dat je bij ons hebt geshopt en goed geslaagd bent! We vinden het daarom erg leuk om te horen, dat je zo mega tevreden bent over de kwaliteit van de items. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Manon team My Jewellery.

Rebecca

Goede ervaring

Snelle levering overzichtelijke website veel keuze

Reactie My Jewellery:

Hi Rebecca, bedankt voor je 10/10 review! Heel leuk om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met shoppen op onze website. Dit vinden we erg fijn om te horen. We hopen je snel weer te zien!... Hi Rebecca, bedankt voor je 10/10 review! Heel leuk om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met shoppen op onze website. Dit vinden we erg fijn om te horen. We hopen je snel weer te zien! Liefs, Imke team My Jewellery.

Jantine van Blokland

Snelle levering en goede kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit producten. Ben erg blij met mijn aankoop!

Reactie My Jewellery:

Hi Jantine, YES! Bedankt voor je mooie review! Super fijn om te horen dat je blij bent met je geshopte items en dat je erg tevreden bent over de kwaliteit en levering van onze producten. Dat is... Hi Jantine, YES! Bedankt voor je mooie review! Super fijn om te horen dat je blij bent met je geshopte items en dat je erg tevreden bent over de kwaliteit en levering van onze producten. Dat is altijd leuk om te horen! Zien we je snel weer? Liefs, Imke team My Jewellery.

Kiomy

Heel fijn

Snelle verzending. Retour gaat gemakkelijk en snel

Reactie My Jewellery:

Hi Kiomy, bedankt voor je 10-sterrenreview! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over je aankoop bij ons. Fijn dat je je pakketje snel hebt ontvangen en dat het retourneren ook... Hi Kiomy, bedankt voor je 10-sterrenreview! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over je aankoop bij ons. Fijn dat je je pakketje snel hebt ontvangen en dat het retourneren ook gemakkelijk was. Ik hoop dat je ondanks het retourneren toch wat leuke items hebt kunnen houden! Kom je snel weer gezellig shoppen? Liefs, Kay team My Jewellery

Lian

Qua kopen goed.Qua bereik klantenservice/ levering en retour echt drama. Ik heb het gevoel dat jullie het niet meer goed aan kunnen. Te weinig personeel en te veel bestellingen

De sieraden

Klantenservice en retour

Reactie My Jewellery:

Hi Lianne, bedankt voor je review. Momenteel is het erg druk bij ons, hierdoor kan het zijn dat je wat langer moet wachten voor je een reactie van ons krijgt. We doen uiteraard ons uiterste best om... Hi Lianne, bedankt voor je review. Momenteel is het erg druk bij ons, hierdoor kan het zijn dat je wat langer moet wachten voor je een reactie van ons krijgt. We doen uiteraard ons uiterste best om je zo snel mogelijk te woord te staan. Je kunt ons het snelst bereiken via de telefoon op 073-2032732. Mocht je vragen hebben over je item(s) , kijken we graag met je mee! Liefs, Manon team My Jewellery

Saida Hamilton

Hele leuke en aangename ervaring.

Heel vriendelijk personeel en het product is TOP!

Ik krijg soms eens korting via mail of met mijn verjaardag en vind het dan wel jammer dat je het niet kan gebruiken in de winkel maar enkel op de webshop.
Ik zou sneller iets aankopen in de...
Ik zou sneller iets aankopen in de winkel omdat je het dan ook live kan zien of kledij eens aanpassen.

Reactie My Jewellery:

Hi Saida, bedankt voor je vijfsterren-review! Het is natuurlijk geweldig om te horen dat je een hele goede shop ervaring hebt gehad en zo tevreden bent met je items. Je feedback wordt erg... Hi Saida, bedankt voor je vijfsterren-review! Het is natuurlijk geweldig om te horen dat je een hele goede shop ervaring hebt gehad en zo tevreden bent met je items. Je feedback wordt erg gewaardeerd & we nemen je verbeterpunt zeker mee voor in de toekomst om in te verbeteren! We hopen je uiteraard weer snel terug te zien! Liefs, Manon team My Jewellery.

Floor

Kwaliteit

Niks

Reactie My Jewellery:

Hi Floor, bedankt voor je positieve review! Leuk dat je bij ons hebt geshopt en een mooie ring hebt kunnen scoren. Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze items. Dit horen wij... Hi Floor, bedankt voor je positieve review! Leuk dat je bij ons hebt geshopt en een mooie ring hebt kunnen scoren. Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze items. Dit horen wij natuurlijk heel graag. Veel plezier met je nieuwe ring en hopelijk tot snel weer! Liefs, Manon team My Jewellery.

Joanna

Snelle service en mooie producten

Komt overeen met wat je op internet ziet, producten blijven lang mooi

Reactie My Jewellery:

Hi Joanna, bedankt voor je mooie review! Leuk dat je bij ons hebt geshopt & zo mega tevreden bent over My Jewellery. Wij worden heel erg blij van jouw review! We hopen je natuurlijk weer snel... Hi Joanna, bedankt voor je mooie review! Leuk dat je bij ons hebt geshopt & zo mega tevreden bent over My Jewellery. Wij worden heel erg blij van jouw review! We hopen je natuurlijk weer snel terug te zien. Veel plezier met je nieuwe items! Liefs, Manon team My Jewellery.