Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

N.v.t.

Veel keuze en mooie producten

Snelle levering en mooie producten

Reactie My Jewellery:

Hi Nathalie, bedankt voor je mooie review! We zijn erg blij om te horen dat je zo mega tevreden bent over onze items & levering. Ik wens je nog veel plezier van je nieuwe enkelbandje! Kom je... Hi Nathalie, bedankt voor je mooie review! We zijn erg blij om te horen dat je zo mega tevreden bent over onze items & levering. Ik wens je nog veel plezier van je nieuwe enkelbandje! Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Manon team My Jewellery.

Nathalie

Personeel in Breda is onvriendelijk, zelfs tegen kinderen. Leuke sieraden, maar niets gekocht vanwege het personeel.

Leuke sieraden

Nieuw personeel aannemen....

Reactie My Jewellery:

Hi Nathalie, bedankt voor je eerlijke review. Fijn om te horen dat je zo positief bent over onze sieraden. Daarnaast bedanken we je graag voor de feedback. We zullen deze punten meenemen en hopen... Hi Nathalie, bedankt voor je eerlijke review. Fijn om te horen dat je zo positief bent over onze sieraden. Daarnaast bedanken we je graag voor de feedback. We zullen deze punten meenemen en hopen dit in de toekomst te kunnen verbeteren. Zien we je snel weer terug? Liefs, Imke team My Jewellery.

Joy

Chaotisch ingerichte winkels

Aardig personeel

Minder verschillende dingen bij elkaar zetten in de winkel

Reactie My Jewellery:

Hi Joy, bedankt voor je eerlijke review. We nemen je feedback graag mee voor verbetering in de toekomst. Dit wordt erg gewaardeerd. Hopelijk tot snel weer! Liefs, Imke team My Jewellery.

P

Leuke spulletjes, alleen kloppen soms maten niet.

Leuk, creatief, nette levering

Maten goed checken

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze creativiteit en levering. Ook wil ik je bedanken voor je feedback. We zullen dit meenemen, zodat we jouw... Hi, bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze creativiteit en levering. Ook wil ik je bedanken voor je feedback. We zullen dit meenemen, zodat we jouw shop ervaring nog beter kunnen maken! Zien we je snel weer? Liefs, Imke team My Jewellery.

Bianca

Mijn dochter is fan van jullie winkel en sieraden. Ze kijkt vaak op jullie site of er weer nieuwe sieraden zijn.

Vriendelijk personeel

Reactie My Jewellery:

Hi Bianca, WOW! bedankt voor je 10/10 review. Super leuk om te horen dat je dochter zo enthousiast is over onze winkel en sieraden. Dat vinden we super leuk om te horen! Zien we jullie snel weer?... Hi Bianca, WOW! bedankt voor je 10/10 review. Super leuk om te horen dat je dochter zo enthousiast is over onze winkel en sieraden. Dat vinden we super leuk om te horen! Zien we jullie snel weer? Liefs, Imke team My Jewellery.

S.

My jewellery? My trash is een betere benaming. Ben nog nooit zo klaar geweest met een bedrijf. Heb er meerdere oorbellen van met vrijwel allemaal hetzelfde probleem. Had leuke ringetjes met... My jewellery? My trash is een betere benaming. Ben nog nooit zo klaar geweest met een bedrijf. Heb er meerdere oorbellen van met vrijwel allemaal hetzelfde probleem. Had leuke ringetjes met klaviertjes 4 eraan, zijn de slotjes zo scheef en “verbogen” dat ze met heel veel moeite open gaan en niet dicht te krijgen zijn. Als ik dat wilde proberen deed het ongelofelijk veel zeer aan mijn oorlellen en kreeg ze niet eens dicht. Hetzelfde probleem met 2 andere.

Nu heb ik oorbellen cadeau gekregen (ringetjes met vliegtuigjes eraan) en daarvan ging het ene ringetje niet open, niet ver genoeg om in te doen. Ben ik er mee terug gegaan (ze zijn bij een ander bedrijf gekocht dat de sieraden van my jewellery verkocht waar ik overigens net zo klaar mee ben) worden ze opgestuurd om te “maken” krijg ik mijn oorbellen terug met 2 verschillende formaten ringetjes, de een was groter en breder dan de andere. Ga ik er weer mee terug krijg ik hetzelfde kapotte ringetje terug.

Het bedrijf waar ik ze gekocht heb (de winkel heet fellow) zei dat ze de oorbellen niet nog een keer terug kon sturen omdat ze niet bezig kon blijven met opsturen. Tot zover klant tevredenheid. Als ik defecte oorbellen koop en ik er mee terug ga hoop ik niet kapotte terug te krijgen.

My jewellery zou de oorbellen “maken” well thanks for nothing!

Sieraden zijn er leuk uit. Kwaliteit is rampzalig.

Zorg dat je items verkoopt die wel doen wat ze moeten doen. En geef niet aan dat iets gemaakt is als je hetzelfde kapotte item terug stuurt

Reactie My Jewellery:

Hi Senna, bedankt voor je eerlijke review. Vervelend dat dit zo is gelopen. We hebben je een e-mail gestuurd. Fijne dag gewenst. Liefs, Manon team My Jewellery.

Cindy

Super snelle en goede levering, alles is altijd duidelijk ook in de mails die je krijgt! ook super leuke sieraden en kleding te koop!

veel goede mails over de order en de track en trace

het retouren kost erg veel geld

Reactie My Jewellery:

Hi Cindy! Bedankt voor je mooie review. Wat super dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Dit vinden wij natuurlijk erg fijn om te horen! Veel plezier nog met je nieuwe items. Wist je dat je je... Hi Cindy! Bedankt voor je mooie review. Wat super dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Dit vinden wij natuurlijk erg fijn om te horen! Veel plezier nog met je nieuwe items. Wist je dat je je pakket gratis kunt retourneren in onze boutiques? Hopelijk tot snel weer! Liefs, Manon team My Jewellery.

Iris

Ontzettend leuke sieraden en trendy kleding!

- Hele mooie winkels en overzichtelijke website! Ook leuke social media platformen
- Altijd leuke nieuwe collecties en kortingen of acties
- Erg fijne klantenservice

- In meerdere winkels helaas een minder fijne ervaring met de medewerkers, zoals afstandelijk en kortaf (niet iedereen heeft altijd z’n dag natuurlijk)
- maat xs valt vaak alsnog erg ruim

Reactie My Jewellery:

Hi Iris! Bedankt voor je vijfsterren-review! Fijn dat je zo mega tevreden bent over onze items en klantenservice. Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan! We nemen je tips zeker mee om te... Hi Iris! Bedankt voor je vijfsterren-review! Fijn dat je zo mega tevreden bent over onze items en klantenservice. Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan! We nemen je tips zeker mee om te verbeteren in de toekomst. Veel plezier met je nieuwe sieraden! Kom je snel weer bij ons langs? Liefs, Manon team My Jewellery.

N

Heel goed mooie sieraden

Verkleuren niet

Een webshop maken(een app)

Reactie My Jewellery:

Hi Natascha! Bedankt voor je mooie vijfsterren-review. YES! Wat leuk dat je bij ons hebt geshopt. Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze sieraden. We nemen je tip zeker mee voor de... Hi Natascha! Bedankt voor je mooie vijfsterren-review. YES! Wat leuk dat je bij ons hebt geshopt. Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze sieraden. We nemen je tip zeker mee voor de toekomst! Zien we je snel weer terug? Liefs, Manon team My Jewellery.

Connie Goossens

Eerst online ontdekt en nu zij er ook al winkels in België. Helemaal top.

Klantvriendelijk, mooie kwaliteitsvolle juwelen en ook mooie kledij

Reactie My Jewellery:

Hi Connie! Bedankt voor je positieve review. Wat leuk dat je zo wel fysiek als online bij ons shopt. Je bent altijd welkom! Ik wens je veel plezier met je nieuwe sieraden. Kom je snel weer bij ons... Hi Connie! Bedankt voor je positieve review. Wat leuk dat je zo wel fysiek als online bij ons shopt. Je bent altijd welkom! Ik wens je veel plezier met je nieuwe sieraden. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Manon team My Jewellery.