Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Klaudia

Goede spullen

Goede kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Klaudia, bedankt voor je 10/10 review! Super fijn om te horen dat je zo positief bent over onze items en de kwaliteit hiervan. Dit vinden we altijd fijn om te horen. Hopelijk tot snel weer!... Hi Klaudia, bedankt voor je 10/10 review! Super fijn om te horen dat je zo positief bent over onze items en de kwaliteit hiervan. Dit vinden we altijd fijn om te horen. Hopelijk tot snel weer! Liefs, Imke team My Jewellery.

Linda Van der Steen

Super goed, altijd leuk en goede service!

Klantvriendelijk, leuke producten! Complimenten!

Prijzen worden steeds hoger en niet altijd de beste kwaliteit..

Reactie My Jewellery:

Hi Linda, YES! Bedankt voor je mooie review! Super leuk om te horen dat je zo te spreken bent over onze klantenservice en producten. Dit is super fijn om te horen. Ik wil je ook graag bedanken voor... Hi Linda, YES! Bedankt voor je mooie review! Super leuk om te horen dat je zo te spreken bent over onze klantenservice en producten. Dit is super fijn om te horen. Ik wil je ook graag bedanken voor je feedback. We nemen dit mee voor verbetering in de toekomst. Dit wordt erg gewaardeerd. We hopen je snel weer te zien! Liefs, Imke team MY Jewellery.

Nee

Snelle levering en mooie producten

Het is wel best duur

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je positieve review! Super leuk om te horen dat je zo te spreken bent over onze producen en snelle levering. Ook wil ik je bedanken voor je feedback. We zullen dit meenemen, zodat... Hi, bedankt voor je positieve review! Super leuk om te horen dat je zo te spreken bent over onze producen en snelle levering. Ook wil ik je bedanken voor je feedback. We zullen dit meenemen, zodat we jouw shop ervaring nog beter kunnen maken! Zien we je snel weer? Liefs, Imke team My Jewellery.

Gwen

Snel

Reactie My Jewellery:

Hi Gwen, bedankt voor je 10-sterrenreview! Wat super om te horen dat je zo tevreden bent over je aankoop bij ons. ✨ Heel veel plezier met je nieuwe ringen en hopelijk kom je snel weer gezellig... Hi Gwen, bedankt voor je 10-sterrenreview! Wat super om te horen dat je zo tevreden bent over je aankoop bij ons. ✨ Heel veel plezier met je nieuwe ringen en hopelijk kom je snel weer gezellig shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery

Daan

Goede service

Altijd vriendelijk en meedenkend, mooie spullen

Reactie My Jewellery:

Hi Danique! Bedankt voor jouw prachtige review. YES! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent in de boutiques. Veel plezier met je ring gewenst! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi Team My... Hi Danique! Bedankt voor jouw prachtige review. YES! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent in de boutiques. Veel plezier met je ring gewenst! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Monique

Leuke kleding en sieraden

Vriendelijk personeel

Bikini’s ook voor grootte cups!

Reactie My Jewellery:

Hi Monique, bedankt voor jouw positieve review! Wat tof om te horen dat je zo tevreden bent over je nieuwe items en wat fijn dat je ons personeel zo vriendelijk vindt. Dat is voor ons natuurlijk... Hi Monique, bedankt voor jouw positieve review! Wat tof om te horen dat je zo tevreden bent over je nieuwe items en wat fijn dat je ons personeel zo vriendelijk vindt. Dat is voor ons natuurlijk super leuk om te horen! Ik wens je heel veel plezier met je nieuwste items en betreft je tip over de bikini's deze ga ik meenemen! Kom je snel weer gezellig shoppen? Liefs, Kay team My Jewellery

Fleur

Mooie sieraden, wel snel verkleuren of kapot. Dat is jammer

Originele sieraden

Kwaliteit en verkleuren

Reactie My Jewellery:

Hi Fleur, bedankt voor jouw review! Kun je ons een mailtje sturen naar klantenservice@my-jewellery.com over de sieraden? Zij lossen dit namelijk graag voor je op! We zien je bericht graag tegemoet.... Hi Fleur, bedankt voor jouw review! Kun je ons een mailtje sturen naar klantenservice@my-jewellery.com over de sieraden? Zij lossen dit namelijk graag voor je op! We zien je bericht graag tegemoet. Liefs, Jaimy team My Jewellery.

Picauly

Uitstekend!

Snelle levering , mooi verpakt!

Reactie My Jewellery:

Hi Picauly, YES! Bedankt voor je mooie review. Super leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering en verpakkingen. Dit is altijd fijn om te horen. We hopen je snel weer te zien!... Hi Picauly, YES! Bedankt voor je mooie review. Super leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering en verpakkingen. Dit is altijd fijn om te horen. We hopen je snel weer te zien! Liefs, Imke team My Jewellery.

Marloes

Ik vind het altijd super leuke kleding en sieraden!!

Origineel, hippe toffe dames kleding! Blijft vernieuwend!

Sieraden zijn wellicht wel wat prijzig als je een leuke set kettingen, armbanden, oorbellen en ringen nieuw wilt. Vaker korting

Reactie My Jewellery:

Hi Marloes, bedankt voor je 10/10 review! Super fijn om te horen dat je zo positief bent over onze kleding en sieraden. Daarnaast wil ik je graag bedanken voor je feedback, we nemen dit zeker mee... Hi Marloes, bedankt voor je 10/10 review! Super fijn om te horen dat je zo positief bent over onze kleding en sieraden. Daarnaast wil ik je graag bedanken voor je feedback, we nemen dit zeker mee voor verbetering in de toekomst. Hopelijk tot snel weer! Liefs, Imke team My Jewellery.

Astrid

Veel mooie kleding en sieraden

Veel keuze en snelle levering

Niets

Reactie My Jewellery:

Hi Astrid, bedankt voor je positieve review! Super leuk om te horen dat je zo te spreken bent over onze kleding en sieraden. Dit vinden we erg leuk om te horen! Zien we je snel weer? Liefs, Imke... Hi Astrid, bedankt voor je positieve review! Super leuk om te horen dat je zo te spreken bent over onze kleding en sieraden. Dit vinden we erg leuk om te horen! Zien we je snel weer? Liefs, Imke team My Jewellery.