Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Corinda

Leuke en betaalbare producten.

Mooie kleding
Mooie sieraden
Goede prijs kwaliteit verhouding
Goede levering

Retour op eigen kosten is best prijzig, misschien een vast retourbedrag?

Reactie My Jewellery:

Hi Corinda, dankjewel voor jouw review. We vinden het erg leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de (kwaliteit van) onze items! Wist je dat je jouw retour kosteloos kan terugsturen in onze... Hi Corinda, dankjewel voor jouw review. We vinden het erg leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de (kwaliteit van) onze items! Wist je dat je jouw retour kosteloos kan terugsturen in onze boutiuqes? Wellicht vind je dat een prettige manier! Zien we je snel weer online of in een van de boutiques? Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Jenneke

Vorig jaar maakte ik (oma) zelf een my jewellery adventkalender voor mijn kleindochter. 8 zwarte tasjes met my jewellery sieraden aan een knalroze lint! Dit jaar is het wat lastig omdat oma ernstig... Vorig jaar maakte ik (oma) zelf een my jewellery adventkalender voor mijn kleindochter. 8 zwarte tasjes met my jewellery sieraden aan een knalroze lint! Dit jaar is het wat lastig omdat oma ernstig ziek is maar toch mijn allerliefste kleindochter wil verwennen met deze prachtige advent box. Zo enorm leuk! Dus ik hoop dat ik er 1tje win ❤️🙏🏻

De sieraden zijn zo mooi en uniek. Voor elke leeftijd is er gewoon iets leuks!

Reactie My Jewellery:

Hi Jenneke, bedankt voor jouw review. Erg leuk om te horen dat je vorig jaar zelf een My Jewellery adventskalender hebt gemaakt. Wat een enorm creatief idee! Wij hopen uiteraard met je mee. Hopelijk... Hi Jenneke, bedankt voor jouw review. Erg leuk om te horen dat je vorig jaar zelf een My Jewellery adventskalender hebt gemaakt. Wat een enorm creatief idee! Wij hopen uiteraard met je mee. Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Maut

Super leuke advent kalender, echt leuk dat er 2 zijn! Geweldige sieraden

super

Reactie My Jewellery:

Hi Maut, bedankt voor jouw review. Wat tof dat je onze adventskalender zo leuk vindt. We hebben dit jaar inderdaad voor 2 kalenders gekozen, dan is er voor ieder wat wils! Kom je snel weer eens bij... Hi Maut, bedankt voor jouw review. Wat tof dat je onze adventskalender zo leuk vindt. We hebben dit jaar inderdaad voor 2 kalenders gekozen, dan is er voor ieder wat wils! Kom je snel weer eens bij ons shoppen? Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Cassie van Steenveldt

Jaaaaaaa MY Jewellery heerlijk merk! Super leuke sieraden accessoires en kleding. Mooie spullen maar ook voor fijne prijzen ❤️ De advent calendar ga ik aan m’n schoondochter en bonus dochter geven. 😍

Ja t klopt gewoon. En gaat altijd goed met bestellen!

Kan niet iets bedenken

Reactie My Jewellery:

Hi Cassie, bedankt voor jouw review. Wat super om te horen dat je de adventskalender cadeau gaat geven. Hopelijk zijn jouw schoondochter en bonus dochter er blij mee! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Van der wal

Super leuke advands box en leuk dat het ook een keer opberg box is

Leuk video

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor je review! We waarderen dit enorm. Have fun met je bestelling! Zien we je snel terug? Liefs, Kinthy Team My Jewellery.

Heggerick Chantal

Ik heb nog geen ervaring met My Jewellery,maar heb zonet de unboxing van de adventboxen bekeken en ik ben echt verbaasd over de mooie sieraden die erin zitten. Ze zijn echt tijdloos en voor elke... Ik heb nog geen ervaring met My Jewellery,maar heb zonet de unboxing van de adventboxen bekeken en ik ben echt verbaasd over de mooie sieraden die erin zitten. Ze zijn echt tijdloos en voor elke leeftijd. Ik ben fan!!

Alles in de adventboxen is combineerbaar met elkaar.

Ik heb geen verbeterpunten of tips.

Reactie My Jewellery:

Hi Chantal, dankjewel voor de vijfsterren-review! Heel leuk dat je de unboxing van onze adventskalender hebt gekeken & fan bent van de items. Hier doen we het uiteraard voor! Kom je snel weer... Hi Chantal, dankjewel voor de vijfsterren-review! Heel leuk dat je de unboxing van onze adventskalender hebt gekeken & fan bent van de items. Hier doen we het uiteraard voor! Kom je snel weer eens bij ons shoppen? Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Odille Rozema

Uitstekend

Stainless steel is ideaal

Ik heb de video gezien van de unboxing. En wat zijn beide boxen gaaf. Sowieso het ontwerp. En dan de inhoud. Super leuk. Ik hoop dat ik een box winnen mag. Anders vraag ik het voor mijn verjaardag... Ik heb de video gezien van de unboxing. En wat zijn beide boxen gaaf. Sowieso het ontwerp. En dan de inhoud. Super leuk. Ik hoop dat ik een box winnen mag. Anders vraag ik het voor mijn verjaardag in de hoop dat ik het dan heb

Reactie My Jewellery:

Hi Odille, bedankt voor jouw review & jouw enthousiasme over de adventskalender! We duimen met je mee. We zien je graag snel weer! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Fem

Geweldig koop daar altijd al me sieraden

Mooie sieraden

Geen tips

Reactie My Jewellery:

Hi Fem, bedankt voor de review. Wat leuk om te horen dat jij al jouw sieraden bij My Jewellery shopt! Hopelijk zien we je snel weer. Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Rosalie

Slecht, ik had 2 truien besteld blijkt er 1 uitverkocht te zijn terwijl ik al had betaald. daardoor ook lange verzending de trui kriebelt ontzettend en de kleur komt niet overeen met de foto, het is... Slecht, ik had 2 truien besteld blijkt er 1 uitverkocht te zijn terwijl ik al had betaald. daardoor ook lange verzending de trui kriebelt ontzettend en de kleur komt niet overeen met de foto, het is meer bruin dan groen

heb ik niet

Reactie My Jewellery:

Hi Rosalie, bedankt voor je eerlijke review. Soms kan het zijn dat een item erg populair is en dat er meerdere klanten tegelijk een bestelling plaatsen. Ons systeem kan daardoor vastlopen en het... Hi Rosalie, bedankt voor je eerlijke review. Soms kan het zijn dat een item erg populair is en dat er meerdere klanten tegelijk een bestelling plaatsen. Ons systeem kan daardoor vastlopen en het niet op tijd verwerken als 'product niet op voorraad'. Op dit moment komen we hier later achter in verband met de vertraging in ons warehouse. Deze is daarom als het goed is aan je terugbetaald. Mocht een item uiteindelijk niet naar wens zijn, mag je deze natuurlijk altijd retourneren. Dit kan kosteloos in een van onze boutiques. Desondanks je ervaring hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Naomi Smit

Fijn en snel besteld, mis alleen een achterkantje van oorbel wat echt balen is!

Snel en makkelijk

Check ook of alle onderdelen compleet zijn ,voor het de deur uit gaat.

Reactie My Jewellery:

Hi Naomi, bedankt voor je eerlijke review. We helpen je graag verder waar we kunnen. Neem gerust een keer contact op met onze klantenservice. Zien we je snel terug? Liefs, Kinthy Team My Jewellery.