Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Knaeps Ilke

Super goed

Prijs, kwaliteit en snelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor deze vijfsterren-review. YES! Wat leuk dat je een paar nieuwe items hebt kunnen shoppen. We vinden het erg fijn om te horen dat je een goede shop ervaring hebt gehad. Veel plezier... Hi! Bedankt voor deze vijfsterren-review. YES! Wat leuk dat je een paar nieuwe items hebt kunnen shoppen. We vinden het erg fijn om te horen dat je een goede shop ervaring hebt gehad. Veel plezier nog van je nieuwe items! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Inge Canu Klein Lebbink

Afwisselende collectie, mooie sieraden en snelle levering

Reactie My Jewellery:

Hi Inge, bedankt voor je mooie review! Leuk om te horen dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery. Dit vinden wij erg fijn om te horen. Veel plezier met je nieuwe sieraden. Kom je snel weer... Hi Inge, bedankt voor je mooie review! Leuk om te horen dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery. Dit vinden wij erg fijn om te horen. Veel plezier met je nieuwe sieraden. Kom je snel weer shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery.

Willemien

Leuke kleding en sieraden

Nu ook grotere maten en losjes vallende kleding wat prettig is al je een maatje meer hebt.

Gratis retour

Reactie My Jewellery:

Hi Willemien! Bedankt voor jouw vijfsterren-review. WOW! Wat super om te horen dat je zo'n mega fijne shop ervaring hebt gehad. Dit vinden wij erg fijn om te horen!Wist je dat je je pakket gratis... Hi Willemien! Bedankt voor jouw vijfsterren-review. WOW! Wat super om te horen dat je zo'n mega fijne shop ervaring hebt gehad. Dit vinden wij erg fijn om te horen!Wist je dat je je pakket gratis kunt retourneren in onze boutiques? Veel plezier nog met je nieuwe items! Liefs Manon, team My Jewellery.

Anniek hagen

Heel goed

Goeie levering, leuke spulletjes

Reactie My Jewellery:

Hi Anniek! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Wat leuk dat je bij ons hebt geshopt. Super fijn om te horen dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery! Veel plezier met je nieuwe item(s).... Hi Anniek! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Wat leuk dat je bij ons hebt geshopt. Super fijn om te horen dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery! Veel plezier met je nieuwe item(s). Kom je snel weer shoppen? Liefs Manon, team My Jewellery.

Sabine

Zulke leuke dingen om te kopen

De publiciteit en ook de winkels zijn zo leuk je wordt er vrolijk van

Reactie My Jewellery:

Hi Sabine! Bedankt voor je goede review. Wat leuk om te horen dat je super vrolijk wordt van ons! Dit horen wij natuurlijk heel graag. We hopen je natuurlijk snel weer terug te zien! Veel plezier... Hi Sabine! Bedankt voor je goede review. Wat leuk om te horen dat je super vrolijk wordt van ons! Dit horen wij natuurlijk heel graag. We hopen je natuurlijk snel weer terug te zien! Veel plezier met je nieuwe items. Liefs Manon, team My Jewellery.

Roos

Mijn ervaring met my jewellery is echt super goed! Bijna al mijn sieraden komen van hun. Echt super ga zo door!

Het kan tegen water en verkleurd niet. Is erg sterk

Ik heb absoluut geen tips!

Reactie My Jewellery:

Hi Roos! Bedankt voor je mooie review. Wat gezellig dat je vaak bij ons komt shoppen! Dit vinden wij erg leuk om te horen. Veel plezier met je nieuwe items! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon,... Hi Roos! Bedankt voor je mooie review. Wat gezellig dat je vaak bij ons komt shoppen! Dit vinden wij erg leuk om te horen. Veel plezier met je nieuwe items! Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Yolanda

Snelle levering en snel antwoord op vragen

Reactie My Jewellery:

Hi Yolanda! Bedankt voor je mooie review! Leuk dat je bij ons besteld hebt. Super om te horen dat je zo snel bent geholpen & zo enthousiast bent over onze levering! Veel plezier met je nieuwe... Hi Yolanda! Bedankt voor je mooie review! Leuk dat je bij ons besteld hebt. Super om te horen dat je zo snel bent geholpen & zo enthousiast bent over onze levering! Veel plezier met je nieuwe sieraden. Zien we je snel terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Ellen bohle

Aparte kleding en supersnelle levering en betaalbaar

Reactie My Jewellery:

Hi Ellen! Bedankt voor je mooie review. WOW! Super leuk dat je bij ons hebt besteld. Fijn dat je items zo goed bevallen. Veel plezier ervan & hopelijk tot snel weer! Liefs Manon, team My... Hi Ellen! Bedankt voor je mooie review. WOW! Super leuk dat je bij ons hebt besteld. Fijn dat je items zo goed bevallen. Veel plezier ervan & hopelijk tot snel weer! Liefs Manon, team My Jewellery.

Ester Willemse

Prima verzending was snel en netjes

Verpakking was echt goed en super kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Ester! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Leuk dat je bij ons hebt besteld. Fijn dat je zo tevreden bent over je nieuwe item! Ik wens je veel plezier van je nieuwe ketting. Zien we je snel... Hi Ester! Bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Leuk dat je bij ons hebt besteld. Fijn dat je zo tevreden bent over je nieuwe item! Ik wens je veel plezier van je nieuwe ketting. Zien we je snel weer terug? Liefs Manon, team My Jewellery.

Merel

Het is een hele fijne website met leuke producten

Snelle verzending
Groot assortiment

Nu al krassen op armbandjes (allebei!)

Reactie My Jewellery:

Hi Merel! Bedankt voor je goede review. Mega leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over ons! Ik zie dat je problemen hebt met je armbandjes. Zou je contact op willen nemen met onze... Hi Merel! Bedankt voor je goede review. Mega leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over ons! Ik zie dat je problemen hebt met je armbandjes. Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice via 073-2032732? We kijken graag mee naar je armbandjes & voor een passende oplossing. Liefs Manon, team My Jewellery.