Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Luna In het Veld

Goede ervaring

Behulpzaam personeel, snel nieuwe collecties, veel keuze

Geen verbeterpunten

Reactie My Jewellery:

Hi Luna, bedankt voor je bericht! Fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt met My Jewellery. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen of zien we je in een van onze boutiques! Liefs, Fleur... Hi Luna, bedankt voor je bericht! Fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt met My Jewellery. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen of zien we je in een van onze boutiques! Liefs, Fleur team My Jewellery!

C.B.

Hoge kosten om terug te sturen vanuit België

Mooie producten

Retourbon in de verpakking stoppen

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je onze items mooi vindt! Wist je dat je de bestelling kosteloos kunt retourneren in een van onze boutiques? We hopen dat je snel weer bij ons komt... Hi! Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je onze items mooi vindt! Wist je dat je de bestelling kosteloos kunt retourneren in een van onze boutiques? We hopen dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Jaimy team My Jewellery.

Anja

Echt slechte kwaliteit

mooie sieraden

verbeter de kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Anja, bedankt voor je eerlijke review. We werken iedere dag hard om een mooie en goede collectie aan te bieden. We stellen het dan ook op prijs om deze feedback te ontvangen, zo kunnen we ons... Hi Anja, bedankt voor je eerlijke review. We werken iedere dag hard om een mooie en goede collectie aan te bieden. We stellen het dan ook op prijs om deze feedback te ontvangen, zo kunnen we ons blijven verbeteren. Hopelijk tot snel! Liefs, Anouk team My Jewellery.

Ellen

Geen service en slechte kwalite

Mooie website

In maart schafte ik de iconische ketting oorbellen aan en bewaarde ze voor een gelegenheid. Bij het dragen kreeg ik al binnen een uur ontzettend pijn in mijn oren, de oorbellen bleken veel te zwaar.... In maart schafte ik de iconische ketting oorbellen aan en bewaarde ze voor een gelegenheid. Bij het dragen kreeg ik al binnen een uur ontzettend pijn in mijn oren, de oorbellen bleken veel te zwaar. Bij bericht daarover kreeg ik als reactie dat ik beter had moeten opletten en dat dit niet binnen de garantie valt. Verder geen enkele handreiking en zit ik met een paar waardeloze oorbellen. Ik ben van mening dat een product wel geschikt moet zijn voor het beoogde doel, wat hier duidelijk niet het geval is. Mijn ander bestelde paar had dit probleem niet maar de kwaliteit viel mij erg tegen. Van mijn geen bestelling meer. Jammer, het lijkt zo leuk.

Reactie My Jewellery:

Hi Ellen, bedankt voor jouw eerlijke review! Wij hanteren inderdaad een garantietermijn van 8 weken op kapotte items, vandaar dat ik je ook aanraad om in de toekomst direct contact met ons op te... Hi Ellen, bedankt voor jouw eerlijke review! Wij hanteren inderdaad een garantietermijn van 8 weken op kapotte items, vandaar dat ik je ook aanraad om in de toekomst direct contact met ons op te nemen, zodat wij ook meteen mee kunnen kijken naar een passende oplossing! Graag wil ik je alsnog de eerder aangeboden kortingscode sturen om je hierin tegemoet te komen. Zou je ons daarom weer een bericht willen sturen naar klantenservice@my-jewellery.com? Ik zie je bericht graag tegemoet. Liefs, Jaimy team My Jewellery.

Gm

Slechte klantenservice laten klanten ontzettend lang wachten voordat ze iets oplossen. Komen beloftes niet na en vinden regels belangrijker dan tevreden klanten. Daarnaast laat de kwaliteit de... Slechte klantenservice laten klanten ontzettend lang wachten voordat ze iets oplossen. Komen beloftes niet na en vinden regels belangrijker dan tevreden klanten. Daarnaast laat de kwaliteit de wensen over. Bestel hier niet bespaar jezelf het gedoe en kies voor een betrouwbare andere webshop:)

Niks

Oplossing bieden en klanten niet eigenaar maken van een probleem wat jullie verantwoordelijkheid is

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je review. Wij proberen altijd mee te kijken naar een passende oplossing voor elk probleem, maar hebben hierin inderdaad een aantal richtlijnen. Graag kijken we met je mee naar hoe... Hi, bedankt voor je review. Wij proberen altijd mee te kijken naar een passende oplossing voor elk probleem, maar hebben hierin inderdaad een aantal richtlijnen. Graag kijken we met je mee naar hoe we je verder kunnen helpen! Zou je hiervoor een bericht willen sturen naar onze klantenservice? Hopelijk spreken we je snel! Liefs, Jaimy Team My Jewellery.

Margreet

Matig positief

Beantwoorden snel mails wanneer je vragen hebt

Vind de kwaliteit echt minder goed. Felle kleuren verleppen snel, pasvorm is groot. Retour betalingen duren erg lang.

Reactie My Jewellery:

Hi Margreet, bedankt voor je eerlijke review. We doen ons best om jouw shop ervaring iedere dag weer te verbeteren. Ondanks je mindere ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen.... Hi Margreet, bedankt voor je eerlijke review. We doen ons best om jouw shop ervaring iedere dag weer te verbeteren. Ondanks je mindere ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Venus sieraden

Ik heb al vaak besteld❤️

Levertijd

Sneller op mailtjes antwoorden

Reactie My Jewellery:

Hi Venus, bedankt voor je eerlijke review. Superleuk om te lezen dat je al meerdere keren bij My Jewellery hebt besteld. We doen er alles aan om onze service iedere dag te verbeteren, dus nemen dan... Hi Venus, bedankt voor je eerlijke review. Superleuk om te lezen dat je al meerdere keren bij My Jewellery hebt besteld. We doen er alles aan om onze service iedere dag te verbeteren, dus nemen dan ook zeker de reactiesnelheid mee. Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Anouk team My Jewellery.

Laura Garcia Meerhoff

Goed en super sociaal

Goede service ze vragen altijd of ze je kunnen helpen

Weet ik eigenlijk Niet

Reactie My Jewellery:

Hi Laura, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over je aankoop bij ons. En wat leuk dat je ons omschrijft als super sociaal, wat een tof compliment!... Hi Laura, bedankt voor je positieve review! Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent over je aankoop bij ons. En wat leuk dat je ons omschrijft als super sociaal, wat een tof compliment! Heel veel plezier met jouw nieuwe ketting en hopelijk kom je snel weer gezellig shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery

Carlo

Ze geven een kortingscode als je een account aanmaakt, met daarbij de uitzonderingen. Maar bij het bestellen bleek dat de korting ook niet gold bij mijn bestelling, terwijl deze niet bij de... Ze geven een kortingscode als je een account aanmaakt, met daarbij de uitzonderingen. Maar bij het bestellen bleek dat de korting ook niet gold bij mijn bestelling, terwijl deze niet bij de uitzonderingen stond.

Misleidende reclame

Reactie My Jewellery:

Hi Carlo! Ik ben erg benieuwd wat je wilde bestellen, inprincipe hoort de kortingscode gewoon te werken. Kortingscodes werken niet op sale items en de adventskalender. Mocht je een item geshopt... Hi Carlo! Ik ben erg benieuwd wat je wilde bestellen, inprincipe hoort de kortingscode gewoon te werken. Kortingscodes werken niet op sale items en de adventskalender. Mocht je een item geshopt hebben, wat hier buiten valt, kijk ik graag met je mee! Wellicht is er iets mis met de kortingscode. Zou je ons een WhatsApp bericht kunnen sturen? Je vindt onze klantenservice contact pagina hier > https://www.my-jewellery.com/nl-nl/klantenservice/contact_us We horen graag van je! Liefs, Kay team My Jewellery

Ingrid

Algemeen goed

Winkel personeel vriendelijk . Leuke winkels

Kado gekocht voor de feestdagen , maar moest goud zijn ipv zilver … gaat om adventkalender welke soms snel uitverkocht zijn. Dus gelijk gekocht toen deze uitkwam. Valt nu buiten termijn en mag het... Kado gekocht voor de feestdagen , maar moest goud zijn ipv zilver … gaat om adventkalender welke soms snel uitverkocht zijn. Dus gelijk gekocht toen deze uitkwam. Valt nu buiten termijn en mag het niet ruilen voor andere kleur … vind dit klant onvriendelijk … wil geen geld terug alleen een andere kleur …
Het contact is erg onvriendelijk en niet meedenkend …

Reactie My Jewellery:

Hi Ingrid, bedankt voor je eerlijke review. Wat leuk dat je bij ons hebt geshopt voor de feestdagen, natuurlijk jammer dat het dan de verkleurde kleur adventskalender is. Ik heb je als... Hi Ingrid, bedankt voor je eerlijke review. Wat leuk dat je bij ons hebt geshopt voor de feestdagen, natuurlijk jammer dat het dan de verkleurde kleur adventskalender is. Ik heb je als tegemoetkoming een kortingscode aangeboden via WhatsApp. Ik hoor graag of je deze wilt ontvangen. Ik wens je hele fijne feestdagen en hopelijk kom je weer een keer gezellig shoppen! Liefs, Kay team My Jewellery