Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Manon

Jurk krimpt na 1 keer wassen op 30 graden en past niet meer. Hier stonden verschillende reviews over op hun eigen site, deze zijn allemaal verdwenen (de lange wikkeljurken verkopen ze namelijk in... Jurk krimpt na 1 keer wassen op 30 graden en past niet meer. Hier stonden verschillende reviews over op hun eigen site, deze zijn allemaal verdwenen (de lange wikkeljurken verkopen ze namelijk in verschillende kleuren). Schrijf ik zelf hier een review over, is het nog maar afwachten of en wanneer deze geplaatst wordt. “Ze worden eerst gefilterd en gecontroleerd en dan kan het nog lang duren voordat deze geplaatst wordt”. Waarom bied je dan de mogelijkheid om een review te plaatsen??

Een wikkeljurk met een overslag aan de zijkant, heeft na 1 keer 20 minuten wassen op 30 graden inmiddels de overslag aan de voorkant zitten en kan dus gewoon in de prullenbak.

Er wordt geen oplossing geboden, omdat ik het bonnetje niet meer heb. Maar het is gewoon een jurk van My Jewelry dus wat maakt het uit. Er wordt geschermd met garantietermijn van 8 weken. Hierna kun je dus blijkbaar de pot op.

Regeltjes zijn blijkbaar belangrijker dan klachten oplossen. Waardeloos.

Niets

Verwijder geen reviews en plaats reviews als deze zijn geschreven. Klachten oplossen, ook buiten de 8 weken om.

Reactie My Jewellery:

Hi Manon, bedankt voor je eerlijke review! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dit zo ervaart. We hebben vanochtend nogmaals contact met je opgenomen via Instagram. Hopelijk kan deze reactie... Hi Manon, bedankt voor je eerlijke review! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dit zo ervaart. We hebben vanochtend nogmaals contact met je opgenomen via Instagram. Hopelijk kan deze reactie je helpen om de jurk nog te dragen en vind je dit alsnog een fijne tegemoetkoming. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Mirella

Normaal gesproken goed

Mooie sieraden

De nieuwe casa fiore oorhangers gekocht met roze bloem. Helaas verkleurde de felle roze bloemen al na 5 dagen en werd de kleur meer oranje/gelig. Erg jammer.

Reactie My Jewellery:

Hi Mirella, bedankt voor je eerlijke review! Het is natuurijk niet de bedoeling dat dit zo snel gebeurd. Zou je hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? Wij helpen je graag met met... Hi Mirella, bedankt voor je eerlijke review! Het is natuurijk niet de bedoeling dat dit zo snel gebeurd. Zou je hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? Wij helpen je graag met met het vinden van een passende oplossing. Liefs, Imke team My Jewellery.

Jill Hermsen

Ik heb al heel vaak bij My jewellery besteld en het is altijd goede service! Al een paar x gehad dat er wat was, maar ze reageren snel en zijn vriendelijk! Helemaal tevreden!!

De snelle reactie op een bericht als er wat mis is!

Heb ik niet

Reactie My Jewellery:

Hi Jill, YES! Bedankt voor je mooie review! Super leuk om te horen dat je zo te spreken bent over onze klantenservice en producten. Dit is super fijn om te horen en wordt erg gewaardeerd. We hopen... Hi Jill, YES! Bedankt voor je mooie review! Super leuk om te horen dat je zo te spreken bent over onze klantenservice en producten. Dit is super fijn om te horen en wordt erg gewaardeerd. We hopen je snel weer te zien! Liefs, Imke team MY Jewellery.

Luna In het Veld

Goede ervaring

Behulpzaam personeel, snel nieuwe collecties, veel keuze

Geen verbeterpunten

Reactie My Jewellery:

Hi Luna, bedankt voor je bericht! Fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt met My Jewellery. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen of zien we je in een van onze boutiques! Liefs, Fleur... Hi Luna, bedankt voor je bericht! Fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt met My Jewellery. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen of zien we je in een van onze boutiques! Liefs, Fleur team My Jewellery!

C.B.

Hoge kosten om terug te sturen vanuit België

Mooie producten

Retourbon in de verpakking stoppen

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je onze items mooi vindt! Wist je dat je de bestelling kosteloos kunt retourneren in een van onze boutiques? We hopen dat je snel weer bij ons komt... Hi! Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je onze items mooi vindt! Wist je dat je de bestelling kosteloos kunt retourneren in een van onze boutiques? We hopen dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Jaimy team My Jewellery.

Anja

Echt slechte kwaliteit

mooie sieraden

verbeter de kwaliteit

Reactie My Jewellery:

Hi Anja, bedankt voor je eerlijke review. We werken iedere dag hard om een mooie en goede collectie aan te bieden. We stellen het dan ook op prijs om deze feedback te ontvangen, zo kunnen we ons... Hi Anja, bedankt voor je eerlijke review. We werken iedere dag hard om een mooie en goede collectie aan te bieden. We stellen het dan ook op prijs om deze feedback te ontvangen, zo kunnen we ons blijven verbeteren. Hopelijk tot snel! Liefs, Anouk team My Jewellery.

Ellen

Geen service en slechte kwalite

Mooie website

In maart schafte ik de iconische ketting oorbellen aan en bewaarde ze voor een gelegenheid. Bij het dragen kreeg ik al binnen een uur ontzettend pijn in mijn oren, de oorbellen bleken veel te zwaar.... In maart schafte ik de iconische ketting oorbellen aan en bewaarde ze voor een gelegenheid. Bij het dragen kreeg ik al binnen een uur ontzettend pijn in mijn oren, de oorbellen bleken veel te zwaar. Bij bericht daarover kreeg ik als reactie dat ik beter had moeten opletten en dat dit niet binnen de garantie valt. Verder geen enkele handreiking en zit ik met een paar waardeloze oorbellen. Ik ben van mening dat een product wel geschikt moet zijn voor het beoogde doel, wat hier duidelijk niet het geval is. Mijn ander bestelde paar had dit probleem niet maar de kwaliteit viel mij erg tegen. Van mijn geen bestelling meer. Jammer, het lijkt zo leuk.

Reactie My Jewellery:

Hi Ellen, bedankt voor jouw eerlijke review! Wij hanteren inderdaad een garantietermijn van 8 weken op kapotte items, vandaar dat ik je ook aanraad om in de toekomst direct contact met ons op te... Hi Ellen, bedankt voor jouw eerlijke review! Wij hanteren inderdaad een garantietermijn van 8 weken op kapotte items, vandaar dat ik je ook aanraad om in de toekomst direct contact met ons op te nemen, zodat wij ook meteen mee kunnen kijken naar een passende oplossing! Graag wil ik je alsnog de eerder aangeboden kortingscode sturen om je hierin tegemoet te komen. Zou je ons daarom weer een bericht willen sturen naar klantenservice@my-jewellery.com? Ik zie je bericht graag tegemoet. Liefs, Jaimy team My Jewellery.

Gm

Slechte klantenservice laten klanten ontzettend lang wachten voordat ze iets oplossen. Komen beloftes niet na en vinden regels belangrijker dan tevreden klanten. Daarnaast laat de kwaliteit de... Slechte klantenservice laten klanten ontzettend lang wachten voordat ze iets oplossen. Komen beloftes niet na en vinden regels belangrijker dan tevreden klanten. Daarnaast laat de kwaliteit de wensen over. Bestel hier niet bespaar jezelf het gedoe en kies voor een betrouwbare andere webshop:)

Niks

Oplossing bieden en klanten niet eigenaar maken van een probleem wat jullie verantwoordelijkheid is

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je review. Wij proberen altijd mee te kijken naar een passende oplossing voor elk probleem, maar hebben hierin inderdaad een aantal richtlijnen. Graag kijken we met je mee naar hoe... Hi, bedankt voor je review. Wij proberen altijd mee te kijken naar een passende oplossing voor elk probleem, maar hebben hierin inderdaad een aantal richtlijnen. Graag kijken we met je mee naar hoe we je verder kunnen helpen! Zou je hiervoor een bericht willen sturen naar onze klantenservice? Hopelijk spreken we je snel! Liefs, Jaimy Team My Jewellery.

Margreet

Matig positief

Beantwoorden snel mails wanneer je vragen hebt

Vind de kwaliteit echt minder goed. Felle kleuren verleppen snel, pasvorm is groot. Retour betalingen duren erg lang.

Reactie My Jewellery:

Hi Margreet, bedankt voor je eerlijke review. We doen ons best om jouw shop ervaring iedere dag weer te verbeteren. Ondanks je mindere ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen.... Hi Margreet, bedankt voor je eerlijke review. We doen ons best om jouw shop ervaring iedere dag weer te verbeteren. Ondanks je mindere ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Venus sieraden

Ik heb al vaak besteld❤️

Levertijd

Sneller op mailtjes antwoorden

Reactie My Jewellery:

Hi Venus, bedankt voor je eerlijke review. Superleuk om te lezen dat je al meerdere keren bij My Jewellery hebt besteld. We doen er alles aan om onze service iedere dag te verbeteren, dus nemen dan... Hi Venus, bedankt voor je eerlijke review. Superleuk om te lezen dat je al meerdere keren bij My Jewellery hebt besteld. We doen er alles aan om onze service iedere dag te verbeteren, dus nemen dan ook zeker de reactiesnelheid mee. Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Anouk team My Jewellery.