Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Marianne

Fijne winkel, veel keuze en vriendelijke medewerkers

Goede service

Reactie My Jewellery:

Hi Marianne! Bedankt voor jouw mooie review. Wij worden er super happy van om te horen dat je zo te spreken bent over onze collectie & service. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe shirt.... Hi Marianne! Bedankt voor jouw mooie review. Wij worden er super happy van om te horen dat je zo te spreken bent over onze collectie & service. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe shirt. Hopelijk tot snel! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Anneke Gerritsen

De sieraden blijven mooi

Leuke winkel

Reactie My Jewellery:

Hi Anneke, bedankt voor je vijfsterren-review. Wat super leuk om te horen dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery! Dit vinden wij altijd erg fijn om te horen & dit motiveert ons heel erg... Hi Anneke, bedankt voor je vijfsterren-review. Wat super leuk om te horen dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery! Dit vinden wij altijd erg fijn om te horen & dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan. Veel plezier met je nieuwe items & hopelijk tot snel weer! Liefs, Manon team My Jewellery.

Marlene Cortjaens

Een hele goede ervaring, mooie producten en sieraden blijven mooi

Goede service

Ga zo door ik ben tevreden

Reactie My Jewellery:

Hi Marlene, bedankt voor je vijfsterren-review! Wat super om te horen dat je een hele goede shop ervaring bij ons hebt gehad. Dit horen wij natuurlijk graag en dit motiveert ons heel erg om zo door... Hi Marlene, bedankt voor je vijfsterren-review! Wat super om te horen dat je een hele goede shop ervaring bij ons hebt gehad. Dit horen wij natuurlijk graag en dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan! Ik wens je veel plezier van je geshopte items. Zien we je snel weer terug? Liefs, Manon team My Jewellery.

Macy

Heel goed. Goede service!

Reactie My Jewellery:

Hi Macy! Bedankt voor jouw mooie review. Daar worden wij heel erg happy van! Wat fijn om te horen dat je zo te spreken bent over onze levering. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe gilet &... Hi Macy! Bedankt voor jouw mooie review. Daar worden wij heel erg happy van! Wat fijn om te horen dat je zo te spreken bent over onze levering. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe gilet & jurk. Hopelijk zien we je snel weer! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Elise de Jong

Goed want ze helpen snel

Snel helpen

Heb ik niet

Reactie My Jewellery:

Hi Elise, bedankt voor je mooie review! Leuk dat je bij ons hebt geshopt & wat super om te zien dat je zo goed geholpen bent. YES! Veel plezier met je nieuwe jurk & hopelijk tot snel weer.... Hi Elise, bedankt voor je mooie review! Leuk dat je bij ons hebt geshopt & wat super om te zien dat je zo goed geholpen bent. YES! Veel plezier met je nieuwe jurk & hopelijk tot snel weer. Liefs, Manon team My Jewellery.

Saszie

Heel goed

Communicatie, site, verzending

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Leuk dat je bij ons hebt geshopt. Super dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery! Dit vinden wij erg fijn om te horen. Zien we je snel weer terug?... Hi, bedankt voor je vijfsterren-review. YES! Leuk dat je bij ons hebt geshopt. Super dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery! Dit vinden wij erg fijn om te horen. Zien we je snel weer terug? Liefs, Manon team My Jewellery.

Isabella

Altijd goeden levering en mooie producten

Producten van goeden kwaliteit, goeden levering , mooie producten

Geen verbeterpunten of tips

Reactie My Jewellery:

Hi Isabella, bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan! Ik wens je veel plezier van je nieuwe oorbellen.... Hi Isabella, bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery. Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan! Ik wens je veel plezier van je nieuwe oorbellen. Kom je snel weer shoppen? Liefs, Manon team My Jewellery.

Esmee

Trendy items voor prima kwaliteit

Prijs kwaliteit, trendy items en veel nieuwe collecties

Bestellingen zijn vaak niet compleet of worden verkeerde items geleverd. Ook duurt het verwerken van retouren vaak echt meer dan een maand wat heel vervelend is.

Reactie My Jewellery:

Hi Esmee, bedankt voor je review! Erg leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze items. We nemen je feedback graag mee om in de toekomst te verbeteren. Mocht dit bij je voorkomen, raad ik... Hi Esmee, bedankt voor je review! Erg leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze items. We nemen je feedback graag mee om in de toekomst te verbeteren. Mocht dit bij je voorkomen, raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via 073-2032732. We kijken dan graag met je mee & naar een passende oplossing. Hopelijk zien we je snel weer terug! Liefs, Manon team My Jewellery.

Kelly

Super!! Heel leuke kleding, sieraden en andere accessoires

Goeie prijs kwaliteitsverhoudingen

Iets meer grote maten

Reactie My Jewellery:

Hi Kelly! Bedankt voor je mooie review. Super leuk om te horen dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery. Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan! Mocht je maat online niet meer... Hi Kelly! Bedankt voor je mooie review. Super leuk om te horen dat je zo mega tevreden bent over My Jewellery. Dit motiveert ons heel erg om zo door te gaan! Mocht je maat online niet meer beschikbaar zijn, ben je van harte welkom in onze boutiques. Wellicht dat het item wat je zoekt nog wel op voorraad is in de boutique. Zien we je snel terug? Liefs, Manon team My Jewellery.

Sharon wevers

Prijs-kwaliteit verhouding van de sieraden

Meer kleding voor vollere meiden

Reactie My Jewellery:

Hi Sharon, YES! Bedankt voor je mooie review! Super fijn om te horen dat je zo positief bent over de prijs-kwaliteitverhouding van onze sieraden. Ik wil je ook graag bedanken voor je feedback. We... Hi Sharon, YES! Bedankt voor je mooie review! Super fijn om te horen dat je zo positief bent over de prijs-kwaliteitverhouding van onze sieraden. Ik wil je ook graag bedanken voor je feedback. We zullen dit meenemen voor verbetering in de toekomst. Hopelijk tot snel weer! Liefs, Imke team My Jewellery.