Bert

Contractuele afspraken nakomen

De installatie ging goed, waren op tijd van de afspraak, maar nu bijna 4 jaar later een storing gekregen, 4 zonnepanelen hebben bijna geen opbrengst meer, Netjes Volta gebeld en de storing doorgegeven, als antwoord dat er binnen 7 dagen contact wordt opgenomen "dus niet"nogmaals contact gezocht. Was bijna niet mogelijk en dus dan maar een mail gestuurd waarbij ik Volta heb gewezen op het contact en dat als Volta niet binnen 7 werkdagen reageerd ik het contract met hun opzeg omdat Volta contractbreuk pleegt en contractuele afspraken niet na komen. Daarbij ook vermeld dat ik geen kosten ga betalen voor het verwijderen van de zonnepanelen. Ik betaal elke maand netjes het afgesproken bedrag en ik daar dan ook prestatie van Volta van terug verwacht. Ik blijf er bij dat Volta eenzijdig contract breuk pleegt.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van zonnepanelen? Kies max 3 antwoorden

Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Geen positieviteit

Reactie Volta Limburg Zonnepanelen:

Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Dat zien wij uiteraard niet graag. Neemt u gerust contact op met de collega`s bij Volta Solar.

Score voor Volta Limburg Zonnepanelen: 0.5/5