Alle gemaakte afspraken werden stipt nagekomen. Installatie gebeurde snel en vakkundig door vriendelijke medewerkers.

Wat viel u in positieve zin op?

Soepele verloop proces van begin tot einde

Ontzettend boos

Hang omvormers op die makkelijk aangepast kunnen worden bij overstappen naar een andere internet provider.

Service achteraf is slecht. Als je een probleem hebt krijg je elle lange stappen plannen gestuurd. Aan de telefoon, waar je heel lang in wacht hangt krijg je steeds een ander advies die ook niet... Service achteraf is slecht. Als je een probleem hebt krijg je elle lange stappen plannen gestuurd. Aan de telefoon, waar je heel lang in wacht hangt krijg je steeds een ander advies die ook niet werken. Uiteindelijk wordt een offerte gestuurd als hun het moeten oplossen waar je straal van achterover valt.

Wat viel u in positieve zin op?

Weet ik niet meer te lang geleden

Graag serieus omgaan met klachten

Absoluut niet klantvriendelijk, geen bereikbaarheid

nvt

Sneller leveren

Alles keurig verlopen

Er werd goed geluisterd

Ga zo door .👍

Alles goed gegaan. Goed werk mensen top 👍👍👍

Gemotiveerde werk mensen.

R.Reumkens

Tot nu toe goed ervaring

Wat viel u in positieve zin op?

Geen idee zo ben blij met zonnepanelen

C. Mooij

Kom je wettelijke garantieverplichtingen na.

men komt de garantieverplichtingen niet na.

Wat viel u in positieve zin op?

Begeleiding en levering van de nieuwe installatie ging goed. De afwikkeling van een garantie is slecht c.q. men komt zelfs de wettelijke verplichting niet na. Men geeft geen enkele reactie anders... Begeleiding en levering van de nieuwe installatie ging goed. De afwikkeling van een garantie is slecht c.q. men komt zelfs de wettelijke verplichting niet na. Men geeft geen enkele reactie anders dan "we hebben het in behandeling" Aangezien dit al 6 weken duurt geeft men eigenlijk aan van "zoek het maar uit". Gang naar de rechter is hiervoor ingezet.

Duidelijkere uitleg over declareren factuur bij financieringsmogelijkheden zoals via SvN

Correcte communicatie, goede en snelle plaatsing zonnepanelen.

Wat viel u in positieve zin op?

Professionaliteit bij plaatsing, altijd behulpzame medewerkers aan telefoon bij vragen.

Pranger

Van te voren beter inventariseren of de panelen kunnen worden geplaatst.

Prima personeel en betrouwbare leverancier.

Snelle levering.

Joke Koopmans

Klantenservice kan echt beter

We hebben geen problemen gehad met de zonnepanelen
Maar ik ben nu samen met de nieuwe eigenaar van de woning al 5 maanden bezig om de zonnepanelen over te schrijven op naam
Zo moeilijk...
We hebben geen problemen gehad met de zonnepanelen
Zo moeilijk kan het toch niet zijn
Nu krijg ik en de nieuwe eigenaar een aanmaning dat we niet betalen
Echt heel vreemd
We zijn nu 10 belletjes 10 mailtjes verder en nog steeds niet geregeld

Wat viel u in positieve zin op?

Snel reactie toen we een storing hadden