Omdat de monteur heel veel moeite heeft gedaan om van al dat oude materiaal toch nog iets goeds te krijgen. Door al zijn moeite heeft hij het toch voor mekaar kunnen krijgen dat een gevaarlijke... Omdat de monteur heel veel moeite heeft gedaan om van al dat oude materiaal toch nog iets goeds te krijgen. Door al zijn moeite heeft hij het toch voor mekaar kunnen krijgen dat een gevaarlijke situatie is veranderd in een voorlopige veilige situatie.

Kunt u dit toelichten?

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en mijn telefoontje werd goed afgehandeld.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur gaf niet op. De situatie zag er in het begin niet zo rooskleurig uit. Hij is net zo lang blijven doorgaan totdat de situatie weer veilig was. Met dank daarvoor.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Om eventueel het precieze tijdstip van aankomst aan de klant door te geven.

Reactie Volta Limburg Storing:

Wat een mooi compliment voor onze monteur. Fijn dat hij de situatie veilig heeft gemaakt. Dat is ontzettend belangrijk voor u en voor ons!

Beckers

Voor de klantenservice wil eigenlijk een 5 geven. Erg irritant dat eerst wordt beweerd dat ik geen service contract zou hebben, terwijl dat wel zo is! Later is toch erkend dat er een contract is en... Voor de klantenservice wil eigenlijk een 5 geven. Erg irritant dat eerst wordt beweerd dat ik geen service contract zou hebben, terwijl dat wel zo is! Later is toch erkend dat er een contract is en is ook een afspraak gemaakt. De monteur daarentegen heeft het top gedaan met een 10, waardoor ik op een 7 als totaalscore uitkom.

Zie hierboven

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur, was netjes en vakbekwaam.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Administratie in orde hebben en niet zomaar zeggen dat er geen contract is.

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw beoordeling. Onze monteur is ontzettend blij met uw 10. Vervelend dat er in de administratie gegevens niet juist stonden, ons excuus hiervoor. Fijn dat u nu wel is opgelost, ook op... Bedankt voor uw beoordeling. Onze monteur is ontzettend blij met uw 10. Vervelend dat er in de administratie gegevens niet juist stonden, ons excuus hiervoor. Fijn dat u nu wel is opgelost, ook op administratief vlak.

breuer-Biesmans AWHM

Goede service

Kunt u dit toelichten?

ik heb niet veel moeite moeten doen

Wat viel u in positieve zin op?

leuke contacte met de medewerker van de voltabetere

betere tijdsafspraak

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw fantastische beoordeling. Wij zijn ook heel blij met u als klant. Fijn dat onze service u positief is opgevallen. Daar werken wij iedere dag hard aan. Onze tip m.b.t. tijdsafspraken:... Bedankt voor uw fantastische beoordeling. Wij zijn ook heel blij met u als klant. Fijn dat onze service u positief is opgevallen. Daar werken wij iedere dag hard aan. Onze tip m.b.t. tijdsafspraken: vraagt u bij het maken van de afspraak gerust of onze monteur u 30 min. voorafgaand belt. Wel zo fijn voor u!

Vriendelijke man die bleef zoeken totdat hij et had opgelost

Kunt u dit toelichten?

Werd snel opgepakt aan de telefoon en er was keuze wanneer de monteur langs kon komen

zie hier boven

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

niet het boekje van de ketel weggooien bij het instaleren.

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw fantastische beoordeling. Fijn dat onze monteur zo zijn best heeft gedaan, maar zo hoort dat natuurlijk ook. Wij ontzorgen u graag,

Fijne service

Fijn telefoon gesprek

Fijne behulpzame medewerker

Ga zo door

beurskens

Prima deskundige mensen in dienst

Kunt u dit toelichten?

waren zo snel dat zelfs de annulering te laat was. probleem was opgelost en was doorgegeven aan volta

snel, deskundig en goed

Goed opgelost!

Kunt u dit toelichten?

Na 3e keer bellen advies eerst moeten opvolgen en daarna werd pas een monteur gestuurd

Vriendelijkheid monteur

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Misschien een App waarin monteur de tijd kan doorgeven. Tussen 12:30 en 17:00 u is lang wachten als je 16:45 u aan de beurt bent

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw feedback.
Wat jammer om terug te lezen dat de monteur niet meteen ter plekke kon komen.
We vinden het erg fijn dat er een vriendelijke monteur is gekomen om u te helpen.

Geurts

Behulpzaam aan de telefoon en een geweldige monteur

2xgebeld gelijk zondag verholpen

Behulpzaam vriendelijk en kundig

Ga zo door

Reactie Volta Limburg Storing:

Goedemorgen. Bedankt voor uw reactie en de tijd die hiervoor genomen heeft.
Heel fijn dat we u nog kundig hebben kunnen helpen op zondag. Hopelijk is de storing verholpen!

Monteur was er snel en heeft probleem meteen kunnen oplossen

Kunt u dit toelichten?

Er belde toevallig een van de medewerkers ivm vervolgafspraak onderhoud en kon ik het meteen melden

vriendelijkheid en deskundigheid

Reactie Volta Limburg Storing:

Goedendag, bedacht voor de terugkoppeling en de waardering!
Wat goed dat er snel werd geschakeld naar een oplossing door onze monteur!

Goede service

Goed en snel bereikbaar

Monteur straalde plezier uit

Nvt

Goedemorgen,
Bedankt voor uw bericht.
Wat fijn om terug te lezen dat onze monteur met veel plezier heeft gewerkt en dat we goed en snel bereikbaar zijn.