Fijne snelle service

Gewoon direct per telefoon

Wat viel u in positieve zin op?

Alles van melding tot service

Zo blijven doorgaan

Goed Service en snell

goed per Telefon prima outgelegt

snell en vriendelijk

René R.L.A. Frijns

De klacht is tot volle tevredenheid afgehandeld! De monteur was deskundig en héél erg vriendelijk. Chapeau.

Kunt u dit toelichten?

De eerste melding heb ik op 5-3-2014 gedaan en de tweede op 7-3-2024. In beide gevallen ben ik uitstekend geholpen door de medewerkster aan de telefoon.

Alles!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Geen. Alles is prima verholpen. Ga zo door!

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw reactie en de bijbehorende beoordeling.
Wat fijn dat we samen tot een goede oplossing zijn gekomen en dat de monteur u goed heeft kunnen helpen!

Geheel tevreden over installatie en service.

Kunt u dit toelichten?

Hulp zoals verwacht en technicus binnen enkele uren.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van een technicus ter plekke.

Geen opmerkingen. Erg goede service

Laheije

Correcte behandeling

Zo gepiept

Wat viel u in positieve zin op?

Bekwaam en zeer vriendelijke monteur!!

Houden zo!!

Reactie Volta Limburg Storing:

Ik kan het ten zeerste aanbevelen wij hadden een zeer vriendelijke monteur en het was zo opgelost.

Kunt u dit toelichten?

Het was een verademing hoe snel we iemand aan de lijn hadden.

Wat viel u in positieve zin op?

Hoe snel het opgelost werd

Reactie Volta Limburg Storing:

Zo'n casual gesprek over welke energie bedrijven ik wel of niet aanraad komen gelukkig niet voor.

Kunt u dit toelichten?

1 belletje en het probleem was gemeld, 2 dagen later heeft meneer hier het probleem opgelost.

Wat viel u in positieve zin op?

meneer de monteur was zo geduldig om mij een paar onderdelen van de ketel uit te leggen. dit maakt mij beter voorbereid op mogelijke andere fouten of problemen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

vraag 1 en 2 maken je deze feedback er niet veel beter op. zonder die twee vragen was dit een gloeiende 5 star review.

Reactie Volta Limburg Storing:

Omdat de monteur heel veel moeite heeft gedaan om van al dat oude materiaal toch nog iets goeds te krijgen. Door al zijn moeite heeft hij het toch voor mekaar kunnen krijgen dat een gevaarlijke... Omdat de monteur heel veel moeite heeft gedaan om van al dat oude materiaal toch nog iets goeds te krijgen. Door al zijn moeite heeft hij het toch voor mekaar kunnen krijgen dat een gevaarlijke situatie is veranderd in een voorlopige veilige situatie.

Kunt u dit toelichten?

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en mijn telefoontje werd goed afgehandeld.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur gaf niet op. De situatie zag er in het begin niet zo rooskleurig uit. Hij is net zo lang blijven doorgaan totdat de situatie weer veilig was. Met dank daarvoor.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Om eventueel het precieze tijdstip van aankomst aan de klant door te geven.

Reactie Volta Limburg Storing:

Wat een mooi compliment voor onze monteur. Fijn dat hij de situatie veilig heeft gemaakt. Dat is ontzettend belangrijk voor u en voor ons!

Beckers

Voor de klantenservice wil eigenlijk een 5 geven. Erg irritant dat eerst wordt beweerd dat ik geen service contract zou hebben, terwijl dat wel zo is! Later is toch erkend dat er een contract is en... Voor de klantenservice wil eigenlijk een 5 geven. Erg irritant dat eerst wordt beweerd dat ik geen service contract zou hebben, terwijl dat wel zo is! Later is toch erkend dat er een contract is en is ook een afspraak gemaakt. De monteur daarentegen heeft het top gedaan met een 10, waardoor ik op een 7 als totaalscore uitkom.

Zie hierboven

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur, was netjes en vakbekwaam.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Administratie in orde hebben en niet zomaar zeggen dat er geen contract is.

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw beoordeling. Onze monteur is ontzettend blij met uw 10. Vervelend dat er in de administratie gegevens niet juist stonden, ons excuus hiervoor. Fijn dat u nu wel is opgelost, ook op... Bedankt voor uw beoordeling. Onze monteur is ontzettend blij met uw 10. Vervelend dat er in de administratie gegevens niet juist stonden, ons excuus hiervoor. Fijn dat u nu wel is opgelost, ook op administratief vlak.

breuer-Biesmans AWHM

Goede service

Kunt u dit toelichten?

ik heb niet veel moeite moeten doen

Wat viel u in positieve zin op?

leuke contacte met de medewerker van de voltabetere

betere tijdsafspraak

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw fantastische beoordeling. Wij zijn ook heel blij met u als klant. Fijn dat onze service u positief is opgevallen. Daar werken wij iedere dag hard aan. Onze tip m.b.t. tijdsafspraken:... Bedankt voor uw fantastische beoordeling. Wij zijn ook heel blij met u als klant. Fijn dat onze service u positief is opgevallen. Daar werken wij iedere dag hard aan. Onze tip m.b.t. tijdsafspraken: vraagt u bij het maken van de afspraak gerust of onze monteur u 30 min. voorafgaand belt. Wel zo fijn voor u!