Schrijen

Goede service

Kunt u dit toelichten?

Een x gebeld ook nog laat in avond bereikbaar 👍

Snelheid en vriendelijkheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Bij n storingsmelding een korte indicatie van tijd blok bijv: tussen 2-4 uur komt monteur ipv tussen 12.00-17.00

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw fantastische score. Hier zijn wij heel blij mee. Fijn dat u tevreden bent over onze goede service.

Ik ben al heel lang klant en geen problemen gehad

Kunt u dit toelichten?

Een telefoontje, zoals het hoort ,neem ik toch aan.

Wat viel u in positieve zin op?

Ik werd gelukkig vlug geholpen

Ga zo door

Reactie Volta Limburg Storing:

Wat ontzettend fijn dat u uw tijd bij Volta als probleemloos heeft ervaren en wij danken u dan ook voor uw waardering en de genomen tijd om dit aan ons te laten weten. Dank hiervoor.

Goede bereikbaarheid. Goede service.

Kunt u dit toelichten?

Ik had snel contact en werd meteen geholpen.

Vriendelijkheid

Ga zo door.

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw fantastische score. Hier zijn wij heel blij mee. Fijn dat u tevreden bent over onze bereikbaarheid en goede service.

Fijne uitleg gekregen over hoe de ketel werkt en wat ik moet doen als ik het anders wil met de temperatuur op lange duur.

Kunt u dit toelichten?

ik heb gewoon het kantoor gebeld en uitgelegd wat ik ervaren heb waarmee we een afspraak hebben gemaakt.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteur er ook alles aan deed om je het goed uit te leggen alles te checken en net dat stapje extra doet om het volledig af te ronden.

Reactie Volta Limburg Storing:

Wij streven ernaar dat wij u zo snel en goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Het is erg fijn te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

(Deze) monteur was goed, ook dat ze iets eerder kwamen was geen probleem, ik was niet thuis maar werd vooraf gebeld.

Kunt u dit toelichten?

Melden was makkelijk, zelf was ik er redelijk van overtuigd dat de storing/het geluid met de ketel te maken had. Volta dacht dat het niet kon. Maar communicatie was verder prima.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur verstond zijn vak

Reactie Volta Limburg Storing:

Snelle opvolging melding storing. Zie verdere antwoorden feedback

1 telefoontje, daarna snelle aanwezigheid storingsmonteur

vriendelijkheid en snelle actie

Vriendelijke mensen en behulpzaam

Kunt u dit toelichten?

Bellen uitleggen over probleem en afspraak maken

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van de afspraak maken tot dat de monteur ereas

Geen ga zo door

Reactie Volta Limburg Storing:

Dank voor uw fijne review, wij waarderen het enorm dat u de tijd en moeite genomen heeft een positieve terugkoppeling te geven!

Nadine

Snelle en goede service. Alle medewerkers zijn ook vriendelijk

Koste geen moeite

Zie bovenstaand

Geen tips

Reactie Volta Limburg Storing:

Dank voor uw fijne review, wij waarderen het enorm dat u de tijd en moeite genomen heeft ene positieve terugkoppeling te geven!

Damen

Wij hebben een nieuwe ketel laten instrueren omdat de oude ketel niet goed meer werkte. We dachten dan een goede ketel te krijgen die 100% werkt. Helaas de ketel is een paar dagen oud en we zitten... Wij hebben een nieuwe ketel laten instrueren omdat de oude ketel niet goed meer werkte. We dachten dan een goede ketel te krijgen die 100% werkt. Helaas de ketel is een paar dagen oud en we zitten al twee dagen zonder warm water. Is het zoveel moeite om een andere ketel te plaatsen.

Wij willen een andere ketel die 100% is. En wel nog vandaag 22-2-2024

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er nog geen oplossing is gevonden.

Reactie Volta Limburg Storing:

Dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u op dit moment problemen ondervindt met uw nieuwe ketel. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons te bellen om dit met u op te lossen?
U kunt...
U kunt hiervoor bellen naar 088-0278920.

Staan altijd paraat en maken duidelijke afspraken

Kunt u dit toelichten?

Simpel formulier, vriendelijk terug gebeld

Oplossingsgerichtheid