L. Wijtss

Goede service en vriendelijke behandeling. Zeer behulpzaam.

korte wachttijd.

De inzet om te helpen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Blijf zo de service verlenen.

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor deze fantastische beoordeling. Wat ontzettend fijn dat u onze bekwaamheid en klantvriendelijkheid goed weet te beoordelen. Wij zijn heel blij met u als klant.

Goede service, goede prijskwaliteit.

Kunt u dit toelichten?

Nummer stond op het toestel.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede , vriendelijke aanpak.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Sommige personen die in eerste aanleg thuis komt om aanbevelingen te doen, nog beter op te leiden of nascholing te geven.

Reactie Volta Limburg Storing:

Fijn dat ons hele proces van aanvraag t/m installatie probleemloos verlopen is. We zijn dan ook ontzettend blij met uw mooie cijfer: 7. Bedankt voor de genomen moeite en de feedback t.a.v. het... Fijn dat ons hele proces van aanvraag t/m installatie probleemloos verlopen is. We zijn dan ook ontzettend blij met uw mooie cijfer: 7. Bedankt voor de genomen moeite en de feedback t.a.v. het blijven scholen van onze medewerkers. Uiteraard zijn we hier dagelijks hard mee bezig. Mocht u nog concrete tips hebben, dan mag u ons altijd bellen op 088-0278920. Wij vinden uw mening belangrijk.

Serieuze aanpak

Kunt u dit toelichten?

door zelf nog eens te bellen

Oplossingsvermogen van de storingsmonreur

Informatie naar de klant

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw fantastische score. Hier zijn wij heel blij mee. Fijn dat u tevreden bent over onze monteur. Bedankt voor uw tip m.b.t. nazorg.

Hele goede service

Kunt u dit toelichten?

Kreeg gelijk te horen ja maar mevrouw. Dit moet U wel betalen, (ketel bijvullen met water). Waar ik afhankelijk voor ben dat ik geholpen wordt

Wat viel u in positieve zin op?

Ik had vragen en kreeg gelijk hele goede uitleg. Warmtebronsysteems,

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Dat er telefonisch goede uitleg wordt gegeven en niet gelijk van dat moet U zelf betalen, terwijl naar zelf geïnformeerd te hebben dit niet waar is

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw fantastische score. Hier zijn wij heel blij mee. Jammer om te horen dat de wijze van informeren en de bijkomende kosten niet goed bij u zijn ontvangen, excuus voor het ongemak!

Het doorgeven van de afspraak aan de monteur is tot 2 keer toe goed doorgezet, na de 3e keer bellen is de monteur gekomen. Deze was vriendelijk, ging deskundig te werk en gaf duidelijke uitleg.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

duidelijk communiceren met de planning vanuit telefoniste

Reactie Volta Limburg Storing:

Excuus voor het ongemak dat u ervaren heeft m.b.t. het plannen. Fijn dat onze monteur vriendelijk en deskundig gewerkt heeft. Indien u nog tips heeft voor onze klantenservice, dan kunt u ons... Excuus voor het ongemak dat u ervaren heeft m.b.t. het plannen. Fijn dat onze monteur vriendelijk en deskundig gewerkt heeft. Indien u nog tips heeft voor onze klantenservice, dan kunt u ons bereiken op 088-0278920. Alvast bedankt voor het meedenken.

Zeer snelle service, tijdens karnaval direct een monteur aan huis. Expansievat vervangen echter dag later wederom een lekkage. Bleek expansievat niet het euvel te zijn maar de ketel (25 jaar oud)... Zeer snelle service, tijdens karnaval direct een monteur aan huis. Expansievat vervangen echter dag later wederom een lekkage. Bleek expansievat niet het euvel te zijn maar de ketel (25 jaar oud) zelf. Reperatie te duur dus besloten helemaal van het gas af te gaan en een electrische boiler te nemen. Helaas laat ik deze vervanging niet door Volta uitvoeren, omdat ik een rekening heb gekregen van €100 voor de, naar later blijkt, onnodige vervanging van het expansievat. Niet netjes

Wat viel u in positieve zin op?

snelle reactie van vriendelijke monteurs

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

niet doorberekenen van werktijd na onnodige vervanging. zeker niet bij trouwe klanten die maandelijks betalen voor een onderhoudscontract.

Goede service en snel geregeld.

Kunt u dit toelichten?

Geen moeite, vriendelijk personeel.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk en direct actie geen afschuiving.

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw fantastische score. Hier zijn wij heel blij mee. Fijn dat u tevreden bent over onze bereikbaarheid en goede service.

Altijd snelle en goede service.

Kunt u dit toelichten?

Even bellen en een half uurtje later is de monteur ter plaatse.

Wat viel u in positieve zin op?

Allemaal erg vriendelijk en servicegericht.

BSO De Zonnestraal

Service is goed en snel

Telefonisch goed afgehandeld

Wat viel u in positieve zin op?

De uitleg die de monteur gaf

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Dat alle monteurs hetzelfde vertellen en niet verschillende versies van het probleem

Schrijen

Goede service

Kunt u dit toelichten?

Een x gebeld ook nog laat in avond bereikbaar 👍

Snelheid en vriendelijkheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Volta Limburg?

Bij n storingsmelding een korte indicatie van tijd blok bijv: tussen 2-4 uur komt monteur ipv tussen 12.00-17.00

Reactie Volta Limburg Storing:

Bedankt voor uw fantastische score. Hier zijn wij heel blij mee. Fijn dat u tevreden bent over onze goede service.