Riet Vonk

Reddy Keukens Doetinchem, ontvangt van mij een oorkonde.

Eigenaar Perry Nesselaar, is sociaal persoon, met veel ervaring. Hij laat de klant, zelf vertellen wat zijn/ haar wensen zijn. Heeft geduld. Denkt mee en luisterend naar iemand wensen.
Alles...
Alles kan, geeft advies bij het uitzoeken, van de materialen.
Mijn verzoek was ook, niet standaard. Met trots stond hij achter mij wens. Een aangepaste keuken met een koperen afzuigkap.

Kan Perry geen advies of tips meer geven. Hij heeft een gouden hart, voor de zaak. Met goede en gezellige mensen, die de keuken zonder op de tijd te letten een wens in vervulling heeft doen gaan.

De groot

Alles gaat in goed overleg,met goede adviezen.en offerte is geheel vrijblijvend.

Goed overleg en goede adviezen met uitleg

Voor ons kon het niet beter

Dennis Menting

Zeer prettig geholpen en heel fijn en goed meegedacht.

Geduld, men neemt de tijd voor alles. Niks is een probleem

B.Wever

Prettige samenwerking gehad om te komen tot snelle en goede keuken. De montage is prima uitgevoerd en verzorgd.

Goede overleg situaties,

Tinneveld

Keuken bij dit bedrijf gekocht en laten plaatsen. Prima geholpen en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Denkt goed mee

Het afval na het plaatsen van de keuken meenemen

Fam Geerts.

Top bedrijf

Niet opdringer om je wat te verkopen, prettige sfeer, niets lijkt teveel, alles gaat in overleg, werkelijk top monteurs ! Zeer enthousiast en vriendelijk team!

Eddy

1e keer was beter

Verkoop prima, ze nemen ruim de tijd voor je.

Monteurs cursus 'hoe ga ik met klanten om geven'.
Monteurs cursus 'hoe ga ik met klanten om geven'.
Veel gemopper tijdens het plaatsen dat alles scheef was en dat het langer ging duren dan gepland, ja sorry we hebben een huis uit 1927, niet helemaal haaks en recht dus, mijn vriendin is zelfs maar even weg gegaan om van dat gemopper af te zijn. Misschien iets minder vaak naar buiten gaan roken of met het mobieltje in de hand zitten, scheelt ook weer tijd. De achterwand kon volgens de heren niet geplaatst worden omdat de muur te ruw was. Deze heb ik dus zelf geplaatst door er simpel een paar latjes achter te zetten, had een ervaren monteur ook kunnen bedenken. Half uurtje werk. Kitwerk heb ik ook zelf gedaan, werkblad was rondom niet afgekit.
2 deurtjes waren beschadigd, dit is keurig opgelost door Reddy keukens.
Al met al zijn we wel heel blij met onze nieuwe keuken en hij staat prachtig.
Aan de verkoop en winkel helemaal niets op aan te merken, onze vervelende ervaring was met de monteurs die NIET in dienst zijn van Reddy keukens.

ruud en hanny

Goede voorlichting/ advies bij aankoop van onze keuken door Timo, en op zeer prettige wijze afgehandeld met een mooi resultaat.pluimpje voor de monteur, want niets was hem teveel af.

houden zich aan de afspraken en een goede naservice

Dennis Douze

Prima!

Deskundig advies

Marco Venderbosch

Zeer goede ervaring met Reddy Keukens Doetinchem

Denken goed mee om tot een prachtig eindresultaat te komen. Ondanks de beperkte ruimte toch een prachtige nieuwe keuken kunnen plaatsen. Timo heeft ons wederom voortreffelijk geholpen, weet waarover... Denken goed mee om tot een prachtig eindresultaat te komen. Ondanks de beperkte ruimte toch een prachtige nieuwe keuken kunnen plaatsen. Timo heeft ons wederom voortreffelijk geholpen, weet waarover hij het heeft, zeer vakkundig! We hebben nog wat kleine nazorgpuntjes, maar we gaan er vanuit dat ook dit keurig opgelost wordt

Softwareprogramma waarmee ze werken is niet altijd even handig waardoor de offerte voor de klant soms moeilijk te controleren is . Bij de vorige beoordeling ook aangegeven, dit is de tweede keuken... Softwareprogramma waarmee ze werken is niet altijd even handig waardoor de offerte voor de klant soms moeilijk te controleren is . Bij de vorige beoordeling ook aangegeven, dit is de tweede keuken die we kopen bij Reddy Doetinchem. Prima bedrijf!!!