Rik

Reddy keukens Doetinchem

Meedenkend, goed advies, betrokkenheid.

N.v.t.

Berends

Prima bedrijf

Klantvriendelijk

G.

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken. De communicatie verliep prima. Er werd goed advies gegeven zodat wij beter keuzes konden maken.

Goede uitleg en communicatie

Klanten erop wijzen dat ze t nummer in t apparaat noteren voor de garantie.

Sylvia Jager

Wat een geweldige service en klantvriendelijkheid. En wat ben ik blij met mijn nieuwe keuken.

Wat wordt er goed meegedacht bij dit bedrijf als het gaat om bijvoorbeeld je keukenindeling. Eerlijk advies, meedenken met de klant. Soms is “ mooi” niet altijd praktisch. Met een eerlijk advies en... Wat wordt er goed meegedacht bij dit bedrijf als het gaat om bijvoorbeeld je keukenindeling. Eerlijk advies, meedenken met de klant. Soms is “ mooi” niet altijd praktisch. Met een eerlijk advies en fijne alternatieven kan je de juiste keuzes maken.

B. Bloemenkamp

Mooie keuken maar waardeloze communicatie

De monteur (extern), de kwaliteit van de keuken en de apparatuur.

Communicatie!
Communicatie!
Komen afspraken niet na, je krijgt mensen niet aan de lijn en er wordt constant nieuws beloofd maar niets wordt waargemaakt. In de communicatie loopt het hier volledig mis. Nadat je betaald hebt ben je niets meer waard. Keuken is niet ingemeten maar wel besteld, ook dit werd niet gecommuniceerd en we moesten hier zelf achteraan.
Uiteindelijk door niet/verkeerd achteraf inmeten twee kasten verkeerd, 22 weken op gewacht. (Kan gebeuren maar ook hier weer communicatie!) en nu helaas twee deurtjes alsnog niet goed.

De hele ervaring is voor ons ontzettend stressvol geweest en ik hoop dat de laatste twee deurtjes snel geleverd worden zodat we er niets meer mee te maken hoeven te hebben.

REDDY Keukens Doetinchem

Fijne zaak , vriendelijk personeel ,nemen alle tijd voor de klant

Deskundig en goede service

geeen

Van den Top

Wij vonden het advies dat ons werd gegeven erg prettig en deskundig en vooral niet opdringerig.
Dit heeft ons doen besluiten om een aankoop te doen omdat dit bij ons als erg prettig werd ervaren.

Kennis van zaken en goede adviezen
Ook erg prettig ervaring met de door jullie aanbevolen installateurs

Communicatie
Uitstraling pand

AH te Kulve

Wordt goed geholpen en denken mee.

goed advies

Haak

Ik heb een erg slechte ervaring met dit bedrijf. De start was ok: een aardige jongeman is bij ons langs geweest en heeft ons goed begeleid bij de mogelijkheden voor onze keuken. Hij zou vrijdag of... Ik heb een erg slechte ervaring met dit bedrijf. De start was ok: een aardige jongeman is bij ons langs geweest en heeft ons goed begeleid bij de mogelijkheden voor onze keuken. Hij zou vrijdag of zaterdag de offerte opsturen. Een week later nog niets gehoord. Dus gemaild wanneer de offerte komt. Weer een week later nog steeds niets gehoord.Dus bedrijf gebeld en met de directeur gesproken. Hij zei dat zijn medewerker tijdelijk ander werk had gehad, maar hij zou hem vragen 's middags te reageren op mijn mail. Wat dus niet gebeurde. Anderhalve week later opeens een bericht dat de offerte de volgende week klaar is. En, je raad het al, weer geen offerte. Ik heb het opgegeven.

Vriendelijk. deskundig

Afspraken nakomen!!!

Jerry Tjong Kim Sang

Super mooie keuken en top geplaatst!!!

Top Advies, meedenkend en duidelijk..

Ga zo door!!