Langenhof

Ook met een klein budget een fantastische keuken kunnen realiseren dankzij de fijne hulp van Reddy Keukens.

Het meedenken en de goede service

Wuyster

Positieve ervaring alles keurig en correct geregeld.

Goede afspraken. Goede communicatie en flexibele tijd. En goede monteur

Marianne

Maar ook na paar maand niet in persoonlijk gesproken te hebben, je gelijk met naam kunnen aanspreken. Erg goed en leuk geholpen. Samen tot een fantastisch, niet alledaags, ontwerp gekomen.
Vader en zoon Dekker als monteurs gehad. Ook zij zijn erg vakbekwaam. Prettig mee kunnen overleggen.

Goed samen overleggen

Vooral zo door blijven gaan

Fam. Te Winkel

We zijn heel goed geholpen bij de koop van onze keuken. Wij zijn voorzien van heel veel tips en adviezen, die zeer welkom waren. We hebben de keuken meerdere keren aangepast, niks was te moeilijk... We zijn heel goed geholpen bij de koop van onze keuken. Wij zijn voorzien van heel veel tips en adviezen, die zeer welkom waren. We hebben de keuken meerdere keren aangepast, niks was te moeilijk en altijd vriendelijk. Alle lof voor Perry en Timo. Dit zijn echte vakmensen! De dagen van montage liepen zeer goed. Ook Peter een zeer bekwaam keukenmonteur. Wij raden Reddy Doetinchem van harte aan!

Vakbekwaamheid, eerlijk, klantvriendelijk, zeer ervaren verkopers en montagemedewerker, goede communicatie en prijs /kwaliteitsverhouding

N.v.t. onze keuken is van begin tot aan de plaatsing top in orde!

Peter Taankink

Top service van begin tot eind.

Het mee denken

J.Aernds

Heel positief, zeker en aanrader!!!

Door omstandigheden hadden we een vaatwasser met bestek mand geleverd gekregen, terwijl het en vaatwasser met bestek la moest zijn. Wij zagen het pas toen deze al was ingebouwd. Gebeld met Reddy en... Door omstandigheden hadden we een vaatwasser met bestek mand geleverd gekregen, terwijl het en vaatwasser met bestek la moest zijn. Wij zagen het pas toen deze al was ingebouwd. Gebeld met Reddy en de volgende dag werd de goede vaatwasser gebracht en door de keukenmonteurs geplaatst. (uiteraard na verwijderen van de verkeerde vaatwasser) En geweldige service dus!!!! Maar ook denken ze goed mee en geven goede tips !!

Geen, ze doen het gewoon geweldig goed!!! Ook de keuken monteurs hebben geweldig goed werk geleverd, ook complimenten waard.

Roording

Onze ervaring met Reddy Keukens uit Doetinchem hebben wij als erg fijn en prettig ervaren. Van binnenlopen tot aan de service en plaatsing van onze keuken.

Deskundig, vriendelijk en meedenken met de klant.

Hetterscheid.

Zeer deskundig advies en zeer prettig in communicatie.

Service en kwaliteit.

Niet van toepassing.

Tonnie Hageman

Tijdens het uitzoeken van de keuken en onze wensen kenbaar maakte werd hier bijzonder goed op ingesprongen en mee gedacht, ook toen wij thuis waren en onze ideeën meer gestalte kreeg werden we... Tijdens het uitzoeken van de keuken en onze wensen kenbaar maakte werd hier bijzonder goed op ingesprongen en mee gedacht, ook toen wij thuis waren en onze ideeën meer gestalte kreeg werden we bijzonder goed geholpen en geadviseerd, wij hebben besloten alles te laten verzorgen door Ready keuken zoals het plaatsen van de keuken, elektra aanleggen looggieter en stukadoor. Deze mensen waren zeer correct en vriendelijk, bij vragen was ze niets te veel.
Ready keukens heeft hiervoor goede mensen uitgezocht om mee samen te werken.

luisteren, mee denken en goed inspringen in wensen achteraf, afspraken nakomen als er na het plaatsen nog wat gedaan moet worden

?

G.J.

Reddy keuken heeft voor ons een nieuwe keuken bedacht en gemonteerd

Creatief meedenken, directe en heldere communicatie, professionele en oplossende montage.