Tevreden

No nonsense keukenzaak

D.Ruiter

Deskundig, persoonlijk en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn erg tevreden!

de prijs/kwaliteit en persoonlijke benadering.

misschien een gastvrouw oid aannemen, 1 keer eerder liepen wij 10 minuten door de zaak voordat wij "opgemerkt" werden.

A Moerkerken

Prettig en goed advies en een goede service als iets niet helemaal goed is.

Persoonlijk en zeer goede service.

Fam. Wellerdieck

Vanaf het 1e moment fantastisch geholpen. Na verschillende keuken bedrijven bezocht te hebben, waar je constant moest onderhandelen over de prijs en meteen moest beslissen, anders verliep de... Vanaf het 1e moment fantastisch geholpen. Na verschillende keuken bedrijven bezocht te hebben, waar je constant moest onderhandelen over de prijs en meteen moest beslissen, anders verliep de aanbieding, kreeg je hier een duidelijk offerte. Je werd ook niet meteen onder druk gezet en je werd perfect geholpen met het keuze en van goede advies voorzien. De aftersale was ook prima. De keuken is ook goed geplaatst zonder gebreken.

Advies en deskundigheid

Reina Lewis

We kregen goede adviezen bij de aanschaf van onze keuken. Prijsverhouding prima.En heel belangrijk:we hadden een gewéldige monteur.Kortom:Reddy keukens is een aanrader.

Ja beide medewerkers dachten mee.

Nee.

Deskundigheid op keukengebied is prima voor elkaar

Voorlichting van papieren indeling naar een 3D-model

Betaling restantbedrag 85% voor aflevering zie ik liever bij aflevering en akkoord want het gaat nog al eens mis.
Geef niet alleen de randafwerking aan maar ook het bladdikte aan.
...
Geef niet alleen de randafwerking aan maar ook het bladdikte aan.
levering en montage zijn gescheiden van elkaar. laat beide partijen de inmeet gegevens controleren en indien nodig corrigeren.
Sluit nooit de afvoer van de afwasmachine aan tussen de afwasbak en sifon want dan blijft het borrelen in de keuken

Laurens van Deijk

Positieve ervaring. Afspraken werden flexibel ingepland. Kan ook met je kind langskomen. Prima advies en ruim assortiment.

Duidelijke offerte, visualisatie van de keuken, bouwplannen, prima advies en ruime ervaring. Perfecte samenwerking met de keukenmonteur (dhr. Ale Stikvoort).

Voor de oven is 2x een service monteur langs gekomen. 1ste maal voor de ventilatoren (liepen aan op de behuizing), 2de maal voor een temperatuur/hittebeveiliging element. De service afhandeling is... Voor de oven is 2x een service monteur langs gekomen. 1ste maal voor de ventilatoren (liepen aan op de behuizing), 2de maal voor een temperatuur/hittebeveiliging element. De service afhandeling is grotendeels door ons gecoördineerd, interesse vanuit Reddy Keukens was gewaardeerd geweest (een belletje of mailtje of de storing was verholpen).

A. van Essen

Prettige dienstverlening, service gericht, gastvrij.

Prijs / kwaliteitverhouding

Aftersales. Invloed op monteur

B. Izaks

Geven duidelijk advies. Zijn besluitvaardig als klant ( ik) wijfelt, zonder door te drukken.
Spreken eigen voorkeur in onze situatie uit.
Opvallend was dat een collega zich in het...
Spreken eigen voorkeur in onze situatie uit.
Opvallend was dat een collega zich in het gesprek mengde en met aanvullende tips kwam.
E.e.a. Prima afgewikkeld.
Teddy kan ik aanbeveling, met de kanttekening dat ik weinig ervaring met andere winkels heb. Maar de ontspannen ontvangst, uitnodigende inrichting/entree verlaagt de drempel ten opzichte van collega,s.

Duidelijk maken bij wie de klant moet zijn als een apparaat het niet doet. Fabrikant, winkel of installateur?
In het algemeen geldt dat in de sector en elders, de relatie tussen leverancier, installateur en klant en de verantwoordelijkheden/aansprakelijkheden niet altijd duidelijk vastgelegd zijn.

Levert alleen de keuken en brengt je in contact met
een monteur die je dan zelf inhuurt.
Stucadoor, tegelzetter en iemand die de boel afkit moet
je zelf verder regelen. Dat maakt...
Levert alleen de keuken en brengt je in contact met
een monteur die je dan zelf inhuurt.
Stucadoor, tegelzetter en iemand die de boel afkit moet
je zelf verder regelen. Dat maakt het lastig alles in de
meest efficiente volgorde af te werken.

Levering prima op tijd, informatie erg duidelijk, vriendelijk en
deskundig personeel, totaal niet opdringerig en smijt niet met
onbegrijpbare kortingen.

in tegendeel.

Zij leveren geen totaalpakket, dus daar wordt ook geen advies over gegeven.
bijv. kastjes verwijderen en in plaats daarvan planken: dDenkt de klant eraan tijdig een
stucadoor te...
Zij leveren geen totaalpakket, dus daar wordt ook geen advies over gegeven.
stucadoor te regelen? Als je wilt tegelen denk eraan dat je ook iemand regelt dit de
boel afkit enz.