Robin Haagedoorn

Vriendelijk en behulpzaam

Meer info over het composiet blad. I.v.m. kringen.. en zowel blad 1 als blad 2 paste niet. Verkeerd ingemeten.

Rob Dekker

Heel goed advies en prima service voor een nette prijs !

Prijs en kwaliteit !

Geen.

Fred

Erg tevreden

Goede ideeën en adviezen

Chris P.

Wij zijn goed en netjes ontvangen. Goede uitleg met behulp van 3D tekening. Gelijk een gevoel van vertrouwen en geen "pushen" Bezorging ging heel vlot en netjes. Helaas is tijdens het plaatsen... Wij zijn goed en netjes ontvangen. Goede uitleg met behulp van 3D tekening. Gelijk een gevoel van vertrouwen en geen "pushen" Bezorging ging heel vlot en netjes. Helaas is tijdens het plaatsen onze monteur ziek geworden en zaten wij een week zonder keuken. Echter, Reddy Keukens (met name Bart) heeft ondanks alle drukte toch een andere monteur kunnen regelen en alles is netjes verlopen. Wij zijn heel blij met de keuken.

Vriendelijk en deskundig personeel. Heldere uitleg en geen "pushen" . Gelijk een 3D tekening meegekregen.

van Reenen

Al bij binnenkomst in de winkel heel goed geholpen en later een mooie keuken ontworpen met de vele tips en inzichten van Max . De keuken werd deskundig geplaatst door Ale en we zijn zeer tevreden .

Creativiteit bij het samenstellen / ontwerpen. Zeer vriendelijk personeel!

Verschure

Positief, goede ontvangst. Er werd tijd voor genomen

Korte lijntjes, makkelijk bereikbaar voor vragen

Louise

Positieve ervaring,
Klant vriendelijk, service gericht

Ze denken goed mee, geven goede adviezen.

Janet Robinson

Heb keuken besteld in relaxed sfeer .

er was 100% mee gewerkt aan opstelling en ontwerp van keuken

Victor

We zijn zeer goed geadviseerd door Bart. Ook naderhand konden we gelukkig nog dingen aanpassen. De keuken is ontzettend mooi geworden. Dank jullie wel!

Snijders

Bespreken wensen etc in een ontspannen sfeer waarin alle mogelykheden op tafel kwamen. Aflevering onderdelen perfect.
Medewerker vwb plaatsing uitmuntend heb hiervan onder een relaxte sfeer...
Medewerker vwb plaatsing uitmuntend heb hiervan onder een relaxte sfeer van genoten .