Goede, ter zake doende, adviezen gekregen. Vakmanschap.

Tijdens onze aankoop zagen wij dat er onmiddellijk actie ondernomen werd toen een ander stel met vragen kwamen over hun keuken. Er werd een afwerkplank gepakt en meteen met de mensen meegereden naar... Tijdens onze aankoop zagen wij dat er onmiddellijk actie ondernomen werd toen een ander stel met vragen kwamen over hun keuken. Er werd een afwerkplank gepakt en meteen met de mensen meegereden naar hun keuken. Dat gaf ons goed gevoel. Als er wat is, doen ze er iets aan.

Nee, het door ons gekozen keukenblad was uit de productie genomen. Helaas. Genoeg keus. Dus nu hebben wij een hele mooie keuken

Yvonne de Ruijter

Ik be zeer tevreden over Reddy keukens Almaar.

Helemaal niet opdringerig , denken goed mee, goede service.

Geen verbeterpunten.

Houdt zich goed aan afspraken, denkt mee, goede service.

Stipt.

Prettig geholpen geeft vertrouwd gevoel en klantvriendelijk

Medewerking bij wijzigingen en aanpassingen

Frank

No nonsens, duidelijk, goede prijs en meedenkend.

Zeer prettige omgang

Nadat de keuken is geplaatst een contact moment om te vragen of alles naar tevredenheid is gegaan.

de Leeuw

Wij zijn zeer tevreden over de koop van onze nieuwe keuken bij Bart. Zeer goed en deskundig geholpen! Geen snelle verkoop praatjes, gewoon 1 vaste netto prijs! Daarna is de montage gedaan door Ron,... Wij zijn zeer tevreden over de koop van onze nieuwe keuken bij Bart. Zeer goed en deskundig geholpen! Geen snelle verkoop praatjes, gewoon 1 vaste netto prijs! Daarna is de montage gedaan door Ron, wij kunnen niks anders zeggen dan top en vakwerk! Als er wat nazorg nodig is, je hoeft maar te bellen en het wordt zeer snel opgelost!

Deskundig, geen spelletjes met de prijs, afspraak is afspraak, nazorg

M. Petiet

Wij zijn erg blij met onze keuken van Reddy. Bart heeft ons goed geholpen en de service was uitstekend. Transparant en heel vriendelijk. De keuken is van goede kwaliteit en we zijn ontzettend... Wij zijn erg blij met onze keuken van Reddy. Bart heeft ons goed geholpen en de service was uitstekend. Transparant en heel vriendelijk. De keuken is van goede kwaliteit en we zijn ontzettend tevreden met onze keuken en hoe we te woord zijn gestaan en zijn geholpen door Bart gedurende het hele proces.

Bart was zeer deskundig en adviseerde ons goed. Erg vriendelijk en meedenkend.

Wij hebben geen tips. We raden iedereen een keuken van Reddy aan.

Op dit moment is de keuken nog steeds niet af na een half jaar

nee

ze moeten luisteren naar de klant en als er gebreken zijn gelijk oplossen en niet naar 3maanden bedenken dat het nog niet uitgevoerd is waardoor je weer 3maanden moet wachten op de spullen en de... ze moeten luisteren naar de klant en als er gebreken zijn gelijk oplossen en niet naar 3maanden bedenken dat het nog niet uitgevoerd is waardoor je weer 3maanden moet wachten op de spullen en de klant al een halfjaar met een keuken zittend die nog niet af is

Johan Neefjes

Uitstekende en deskundige begeleiding van Harm en alle andere medewerkers

Goede voorlichting en de keuken werd heel precies ingemeten, alles klopte

Arjan

Zeer professioneel en goed

Vriendelijk en behulpzaam bij vragen