Je wordt zeer vriendelijk geholpen, hebben alle tijd voor je. En zijn deskundig

niet iets specifieks

niet iets specifieks

Rinus Post

Goede informatie
Vriendelijke mensen
perfecte afhandeling

Geen opdringen om te verkopen
geven van juiste informatie

en zeer klantvriendelijk

Niet dat ik weet
zeer goed behandeld

Allard Zwart

Dennis Lieffering heeft mij geholpen in de keuze naar een keuken voor mijn nieuwe woning.
De gehele keuken is uiteindelijk niet doorgegaan, maar vanwege de uitstekende adviezen heb ik toch besloten het nodige werkblad en de apparatuur bij Reddy te bestellen.

Snel, kundig personeel

Meerdere merken randapparatuur voeren.

Wij zijn zeer tevreden over Reddy Keukens

Klantvriendelijk geen nummer maar persoon

Kruijver

Wij hadden van een goede kennis gehoord dat zij door uw bedrijf goed geholpen waren door verkoper/adviseur dennis. Wij hebben specifiek naar hem gevraagd toen wij de winkel binnen kwamen. We hebben... Wij hadden van een goede kennis gehoord dat zij door uw bedrijf goed geholpen waren door verkoper/adviseur dennis. Wij hebben specifiek naar hem gevraagd toen wij de winkel binnen kwamen. We hebben onze wensen kenbaar gemaakt en de verkoper vulde dat aan. Hij liet ons nadenke over wat nodig hadden. Toen de prijs iets te hoog ging gaf hij aan dat je ook via andere kanalen de oven en vaatwasser kon kopen. Door dit eerlijke advies vonden mijn vrouw en ik het eerlijk om de spullen bij Reddy en dus bij Dennis te kopen. We bevelen uw zaak en dus uw adviseur/tekenaar/verkoper/gezicht van de zaak/pracht vent bij iedereen aan.

Hou deze verkoper kost wat het kost binnenboord. Hij is goud waard.

J. van der Maarel

Positief!

Klantgericht, niet opdringerig.

Iets actiever in de nazorg/after sales.

M van Wanrooij

Wij zijn super geholpen door Harm alles is prima verlopen

Goed assortiment en mee denken

We zijn super geholpen met de aanschaf van onze keuken!

goed advies

x