Ik ben heel deskundig en vriendelijk geholpen.
over de monteur ben ik ook tevreden, vriendelijk en erg vakkundig.

ga zo door

Informatievoorziening en ontwerp in de winkel waren erg goed. We werden vriendelijk geholpen en er werd goed met ons meegedacht. Helaas werd de keuken niet in fabricage genomen waardoor er een... Informatievoorziening en ontwerp in de winkel waren erg goed. We werden vriendelijk geholpen en er werd goed met ons meegedacht. Helaas werd de keuken niet in fabricage genomen waardoor er een kleine vertraging op trad door snel handelen van Harm werd dit keurig opgelost. Plaatsing van de keuken is helaas een stuk minder goed. De monteur werkt traag, praat veel met de andere werklui of staat te roken. Als je hier iets van zegt lijkt het alsof hij het allemaal maar vervelend vind en wij de zeikerds zijn. De keuken is 3 weken geleden geplaatst maar is nog lang niet af (plinten zijn nog niet op maat, afzuigkap is niet aangesloten, 1 frontje is nog niet gemonteerd, pop-up stopcontact in het blad zit los, enzovoorts. Daarnaast zitten er redelijk veel beschadigingen aan de keuken en het blad.

De persoonlijke aandacht!

Montage van de keuken!!!!

Frank L

Reddy keukens alkmaar

Fijne communicatie met verkoper. Reddy is zeer flexibel als het gaat om latere wijzigingen

Erik

Zeer vriendelijk en behulpzaam

M. Bergenhenegouwen

Top

Vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Goede service en monteurs

wierda

Positieve ervaring. goed geholpen en goed meegedacht. ook zijn de problemen netjes opgelost

Prima, behalve de communicatie rond de montage.

Eindelijk een keukenzaak zonder de gebruikelijke uitgezakte, semi geinteresseerde verkopers.
Dus frisse en actieve verkopers.

Als ik niet had geinformeerd of mijn spullen eerdaags geplaatst zouden worden, had de monteur zomaar op een dag voor de deur gestaan!!

Droog

Goede info vooraf, maar helaas een aflevering die niet klopte met wat er besproken was.
Ook de door Reddy gemaakte tekening kwam niet overeen.(zie verbeterpunten)

-aanrechtblad was niet uitgevoerd volgens tekening,
-geen gat in de spoelbak voor kraan/was wel op tekening aangegeven.
-haakjes voor bevestiging kastje waren niet goed.

A.v.d.Berg

Wij waren erg verrast door de ontvangst en het fantastisch goed mee denken van hetgeen wij wilden hebben. Het is goed en professioneel gedaan.Super heb geen moment gedacht om nog verder te kijken.

ja de eerlijkheid mbt de uitgezochte producten .

Alex

Top!!!! gewoon super

contact verkoper stopt niet na de handtekening!!

eigenlijk helemaal nix!