van der Meer

Zeer goede en prettige ervaring. Van A tot Z uitstekend begeleid door Harm Sticker bij de aankoop van mijn keuken in een nieuwbouw woning.

Deskundig, betrouwbaar, vriendelijk en professioneel

Tip: vooraf met de aannemer die de keuken plaatst op papier laten offreren wat installatie gaat kosten. Ook meer en minder werk. Dat geeft duidelijkheid en voorkomt teleurstellingen achteraf.

G vanHassel

Zeer klantvriendelijk, goede en duidelijke informatie. Ook de service is prima.

Sterk punt: er wordt met de klant meegedacht, zodat dit tot een voor de klant goed resultaat leidt.

Prettig geholpen, goed meegedacht om binnen ons budget de optimale keuken samen te stellen

wat je ziet is wat je krijgt. dat vind ik prettig

klein beetje meer flexibiliteit misschien?

Heiloo Jan buitenhuis

Prima advies gekregen en voortreffelijk geholpen. Dik tevreden

Goede en vriendelijke service; er wordt direct tijd genomen om samen te kijken naar de mogelijkheden zonder dat je het gevoel krijgt dat je ergens 'aan vast' zit. De prijs is vanaf het begin af aan... Goede en vriendelijke service; er wordt direct tijd genomen om samen te kijken naar de mogelijkheden zonder dat je het gevoel krijgt dat je ergens 'aan vast' zit. De prijs is vanaf het begin af aan duidelijk, dit vond ik erg prettig samenwerken.

Montage > langere tijd moeten wachten tot de monteur de keuken af kwam ronden

Bernadet

Ik ben op een zeer plezierige en relaxte manier geholpen bij Reddy Keukens in Alkmaar. Een halve dag gezeten om mijn keuken van 3,3 m in te richten. Toen het toch beter anders ingericht kon... Ik ben op een zeer plezierige en relaxte manier geholpen bij Reddy Keukens in Alkmaar. Een halve dag gezeten om mijn keuken van 3,3 m in te richten. Toen het toch beter anders ingericht kon worden, wederom een paar uur gezeten waarbij goed is meegedacht met de mogelijkheden en onmogelijkheden.
Contact met de aannemer die Reddy in eerste instantie had ingeschakeld verliep niet goed waardoor de plaatsingsdatum niet werd gehaald. Uiteindelijk via Reddy Rob Broersen ingeschakeld. Hij heeft in een zeer korte tijd mijn keuken tot een plaatje getransformeerd,

Geen overval tactieken dat sommige andere keukenboeren wel kunnen uitstralen.
Meedenken op een zeer relaxte manier.

Vraag is of Reddy zich daar in had moeten mengen: achteraf was (ook voor Reddy) al snel duidelijk dat de aannemer zich niet kon houden aan de plaatsingsdatum alleen heeft de aannemer daarover niet... Vraag is of Reddy zich daar in had moeten mengen: achteraf was (ook voor Reddy) al snel duidelijk dat de aannemer zich niet kon houden aan de plaatsingsdatum alleen heeft de aannemer daarover niet gecommuniceerd. Heeft bij mij wel een lading stress gegeven.
Je krijgt een totaal rekening. Het is niet inzichtelijk wat een onderdeel van de keuken per stuk kost.

Fabian

Super ervaring met Harm! Niets dan lof. Goede prijzen mooie spullen. Denken goed mee

Goed advies en erg betrokken met de klant

Sander Bommer

Medio 2018 een keuken gekocht, erg goede kwaliteit, scherpe prijs en top service & dienstverlening. Werd oprecht geluisterd naar onze wensen en nieuwe ideeën aangedragen. Daarnaast heeft men echt de... Medio 2018 een keuken gekocht, erg goede kwaliteit, scherpe prijs en top service & dienstverlening. Werd oprecht geluisterd naar onze wensen en nieuwe ideeën aangedragen. Daarnaast heeft men echt de tijd genomen, weet nog dat we 3,5 uur hebben gezeten en toelichting hebben gekregen. Absoluut geen nummertje.
Uiteindelijk bleek onze magnetron-stoomovencombi een defect te hebben, maar ook hierin perfect geholpen. Echt een absolute aanrader.

Deskundig, geïnteresseerd en vriendelijk personeel.
Kwalitatief erg goede en sterke keukens
Deskundig, geïnteresseerd en vriendelijk personeel.
Kwalitatief erg goede en sterke keukens
Prijs is ons onbekend, omdat deze in 'keukenland' niet of nauwelijks vergelijkbaar te maken zijn.

Nadeel kan zijn 'geen inzicht in de prijs' op offerte niveau, waardoor vergelijken erg lastig is. Uiteindelijk is dat wat men nu eenmaal wil doen, om de beste prijs te krijgen. Hetzelfde is... Nadeel kan zijn 'geen inzicht in de prijs' op offerte niveau, waardoor vergelijken erg lastig is. Uiteindelijk is dat wat men nu eenmaal wil doen, om de beste prijs te krijgen. Hetzelfde is bijvoorbeeld zo met auto's; men weet vaak al wat voor auto ze willen, en wil uiteindelijk nagaan of ze ergens de scherpste deal krijgen.

Cynthia

Wij hebben een hele mooie keuken gekocht bij Reddy. Wij zijn heel goed geadviseerd en het meedenken van de werknemer vonden wij heel erg prettig!

Meedenken over mogelijkheden en oplossingen. Meedenken over wensen die toch op een andere manier behaald kunnen worden. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van het bestelproces.

ga zo door!

Coen Heerhugowaard

Na het goed oplossen van verschillende punten. Is alles nu netjes afgeleverd. Monteur Ron en verkoper Bart hebben goed werk afgeleverd.