Bijkerk

Een heel prettig bedrijf, goede adviezen, niet opdringerig, kortom Top!

Sterke punt vonden wij de vakkundige wijze van opmeten, en bij minimale twijfel terug komen om voor de zekerheid toch even na te meten, goed advies en een door en door eerlijke verkoper.

Positief gesprek, goed advies, oplossingsgericht denken,

nvt

nvt

Fantastisch!

Bij levering waren er een paar kleine foutjes. Na telefonisch en mail contact, super netjes opgelost!

Leo en Leonie

Onlangs hebben wij een nieuwe keuken gekocht bij Reddy keukens. Wij zijn zeer tevreden. De levering was volgens aanspraak en het is en prachtige keuken geworden.

Fantastische keuken, na lang zoeken. Professioneel personeel wat met je meedenkt.

De keuken zoals ik hem wilde was hier te verkrijgen voor een schappelijke prijs.

N.v.t.

Eerste bedrijf die offerte uitbracht en we hebben de andere bedrijven afgebeld. Als het goed voelt.... inmiddels staat de keuken en we zijn dik tevreden. Kraan lekte en er is eerst geprobeerd deze... Eerste bedrijf die offerte uitbracht en we hebben de andere bedrijven afgebeld. Als het goed voelt.... inmiddels staat de keuken en we zijn dik tevreden. Kraan lekte en er is eerst geprobeerd deze te maken en nu nieuwe besteld. Uitstekende aftersales en nazorg. Prima bedrijf Reddy.

Levertijd en nazorg.

R. Kuiper

Goede voorlichting eerlijke prijzen, helaas buiten de schuld van Reddy om zitten wij nog met een niet volledige keuken. Een van de apparatuur leveranciers voldoet niet aan zijn belofte, hetgeen... Goede voorlichting eerlijke prijzen, helaas buiten de schuld van Reddy om zitten wij nog met een niet volledige keuken. Een van de apparatuur leveranciers voldoet niet aan zijn belofte, hetgeen betekend dat wij geen gebruik kunnen maken van een afzuigkap en een oven.

Deskundig advies

Cuperus

Goede, correcte behandeling. Deskundigheid en uitstekende voorlichting.

Correcte en zeer deskundige informatie

A.Edse

Het betreft de aanschaf van een koelkast

Rekoert

Goed, oprecht, direct eb vakkundig

Prijs/kwaliteit.

Miste wat ondersteunende informatie mbt zelf inbouw zoals een mal voor de waterbak en aansluiting gas op werktekening ( hoogte ivm met unbouw oven),. Maar dat weegt niet af tegen hoe het verder... Miste wat ondersteunende informatie mbt zelf inbouw zoals een mal voor de waterbak en aansluiting gas op werktekening ( hoogte ivm met unbouw oven),. Maar dat weegt niet af tegen hoe het verder allemaal is gegaan en het eindresultaat...