Bart Lommers

Wisselend. Beleefd en vriendelijke service. Maar....monteur was er niet op de afgesproken datum, zonder overleg venster gesloopt, twee keer is het keukenblad door gescheurd, ook was de leiding niet... Wisselend. Beleefd en vriendelijke service. Maar....monteur was er niet op de afgesproken datum, zonder overleg venster gesloopt, twee keer is het keukenblad door gescheurd, ook was de leiding niet goed aangesloten die door een andere monteur wel is verholpen. Extra kosten door aanschaf nieuw blad. Over oplossing tweede blad wordt nog gesproken. Ook deed het licht het niet van een van de kastjes. Dat is nu wel verholpen. Ook het rooster onder de koelkast hing scheef. Heb ik zelf redelijk tot de tevredenheid opgelost. De bereidheid om de zaken netjes af te handelen is wel groot!

Vriendelijkheid en bereidheid om zaken die spelen op te lossen. Vooral de afhandeling en het vervangen van de bladen stellen ons tot tevredenheid.

Betere sturing tijdens het hele project. Communicatie was niet altijd helder, zo ontstonden er misverstanden.

Fred Werker

Goed geholpen ook met nazorg.

vriendelijk geholpen door zeer ervaren verkoper die weet waar hij het over heeft.

nee

Nico Nannes

Een bedrijf wat ontzettend goed met je meedenkt. Heel prettig en flexibel in de omgang met de klant

Het geven van een eerlijk advies. Duidelijk afspraak de prijs is de prijs. Het mogen meenemen van materialen om in de keuken afstemming te zoeken voor kleur.

Ik zal ze niet weten

Fred

Vriendelijke en professionele hulp gekregen

service is heel goed

geen tips

A.P. Lunter

Meedenkend, dienstverlenend en vriendelijk en kundig personeel

Ervaren dat niks onmogelijk is

Fam Hoofs

Prettige service en deskundig advies. Persoonlijk contact en benadering. Mooie kwaliteit-prijs verhouding.

Eerlijk, behulpzaam en deskundig bij maken keuzes

Han

Zeer goed bedrijf!! Goede service!! Goede prijzen!! Aardige verkopers! Super zaak! Zeer goed geholpen met alles!

Vaste duidelijke afspraken!

Geen verbetertips, zo perfect!

Dirk van Diepen

Bij het eerste bezoek aan Reddykeukens, Alkmaar, bop aanraden van vrienden, hadden we direct het gevoel dat we bij Reddy op een eerlijke manier zaken konden doen We hebben vrijblijvend rond gekeken... Bij het eerste bezoek aan Reddykeukens, Alkmaar, bop aanraden van vrienden, hadden we direct het gevoel dat we bij Reddy op een eerlijke manier zaken konden doen We hebben vrijblijvend rond gekeken en er is vrijblijvend een offerte gemaakt. De Heer Harm Sikkens was duidelijk, verkoper met vakkennis, geen overdreven verkooppraatjes, scherpe prijs waar niet over te onderhandelen viel. Gewoon ja of nee. Alle afspraken werden keurig nagekomen en de levering was ook zoals gewenst. We hebben de keuken zelf geinstalleerd, niet zomaar een klus die iedere doehetzelfer kan. De beschrijvingen waren duidelijk, maar enige vakkenis is gewenst.

vakkennis verkoper, duidelijk en eerlijk

niet nodig

Elisa Mulder

Heel slecht, de keuken hebben we gekocht op 22-11-2017 en werd geplaatst op 23-2-2018. Voordat de deal rond is is er een hoop klantvriendelijkheid in de winkel maar als de deal rond is, tijdens het... Heel slecht, de keuken hebben we gekocht op 22-11-2017 en werd geplaatst op 23-2-2018. Voordat de deal rond is is er een hoop klantvriendelijkheid in de winkel maar als de deal rond is, tijdens het plaatsen en alle problemen daarna is er geen initiatief tot contact. De after sales is DRAMATISCH slecht. tot op heden is er gaan enkel telefoontje geweest om te vragen of de problemen zijn opgelost

tijdens het verkoopproces heeft de verkoper goed meegedacht in oplossingen. echter waren de bovenkastje te dicht op het plafond waardoor er een stopper in het scharnier had gemoeten dit heeft hij... tijdens het verkoopproces heeft de verkoper goed meegedacht in oplossingen. echter waren de bovenkastje te dicht op het plafond waardoor er een stopper in het scharnier had gemoeten dit heeft hij verzuimd op aan te bieden waardoior de installateur de grepen van de kastjes niet kon plaatsen ander zou er immers een gat in het plafond worden geslagen bij opendoen. Via via hebben we dit ZELF moeten oplossen.

De koelvriescombinatie was na een week stuk en het tweede wasbakje was lek. We moesten ZELF contact onderhouden met electrolux, dit vinden wij heel raar, je mag wel een bedrag van 15.000 overmaken... De koelvriescombinatie was na een week stuk en het tweede wasbakje was lek. We moesten ZELF contact onderhouden met electrolux, dit vinden wij heel raar, je mag wel een bedrag van 15.000 overmaken aan Reddy maar als er problemen zijn word je doorgeschoven, dit kost enorm veel tijd én het is zo klantonvriendelijk. Er zou 5 dagen later een monteur van Electrolux komen om te kijken of hij wel stuk was, er werd geen vervangende koelkast aangeboden of enige compensatie. Op de bewuste ma 12/3 zag monteur direct dat koelsysteem verstopt zat en moesten we weer wachten tot een postnl-monteur een nwe koelkast zou komen verwisselen. We wisten niet op welke dag, dat moesten we maar afwachten. Een dag van te voren krijgen we een mailtje dat de volgende dag in de ochtend er een monteur zou komen. Gelukkig heeft deze jonge jongen het netjes opgelost maar tot op heden geen bericht/telefoontje van Reddy zelf. Buiten het feit dat we vele vrije dagen moesten opnemen voor alle afspraken, en een vervangende koelkast op marktplaats aanschaffen ( 55,-) hebben we gevraagd of er een compensatie vanaf kon voor alle weggegooide boodschappen (60,-)ook hier werden we doorverwezen naar Electrolux. Heel erg jammer dat je als bedrijf een compensatie van kleine 100,- niet eens kunt geven! Er is geen initiatief tot contact vanuit Reddy; je kunt tot vragen of de zaken nu zijn opgelost? of er nog andere zaken zijn? JA want het lekke wasbakje was nog steeds stuk. Hier is de installateur op vrij 24/3 voor langs geweest, hij had het te strak aangedraaid waardoor de rubber was gebroken, ook hier weer geen telefoontje van te voren en geen contact met Reddy. Het gevoel wat overheerst is dat zolang er een deal gesloten moet worden Reddy heel actief is en als er defecten ontstaan geheel buiten onze schuld ze zeer passief reageren, en je het maar uitzoekt met derden, zeker geen aanbeveling. Ik heb tegen iedereen in mijn omgeving mijn mening negatief uitgelaten over Reddy keukens, jullie hebben voldoende mogelijkheden gekregen om een gebaar te maken maar dit is totaal niet gebeurd. Kansloos dat je zo met klanten nadien omgaat!