Gremmen

Super goed

Goede prijzen. En professionele mensen

Beste mevrouw Gremmen,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe stoelen!
Met vriendelijke groet,...
Beste mevrouw Gremmen,

A.Spooren, Oss

Vriendelijk, meedenken, prima advies, mooie winkel.

deskundig personeel, veel keuze.

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!
Met...

Chantal

Positieve ervaring

Goed advies, vriendelijke medewerkers in de winkel en tijdens bezorging

Beste Chantal,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel goed om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad bij ons in de winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met...
Beste Chantal,

J vd Heuvel

Mooie winkel met hele mooie spullen!

Mooie opstellingen zodat je een compleet beeld krijgt

Beste heer/mevrouw vd Heuvel,
Beste heer/mevrouw vd Heuvel,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen en barkrukken!

Bas

Mooie spullen, genoeg personeel en snel geholpen

Mooie spullen, genoeg personeel en snel geholpen

Beste Bas,
Bedankt voor deze beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en tv-meubel!
Met vriendelijke groet,...
Beste Bas,

Thijssen

Prettig

Wordt snel geholpen. Mooie winkel en prettige sfeer.

Verkoopster was niet heel ervaren. Is niet erg. iedereen moet het leren maar misschien nog wat meer ondersteuning nodig waardoor professioneler over komt.

Beste mevrouw Thijssen,
Beste mevrouw Thijssen,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren. Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe Moletti banken!

van Gemert

Fijn geholpen

Beste heer/mevrouw van Gemert,
Beste heer/mevrouw van Gemert,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat leuk om te horen dat u zo fijn bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eethoek! Wij wensen u hier veel plezier mee!

particulier

Vlotte bediening en goede communicatie

alleen maar goede ervaring

ga vooral zo door

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed en snel bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe kast en tv meubel. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!

Pronto Uden

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Er is altijd klantvriendelijk personeel aanwezig.

Jammer dat je op de begane grond in Uden niet rond kunt lopen, je moet altijd meer de route helemaal terug lopen.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg leuk om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in onze winkel. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

John

Mooie winkel, goed geholpen

Beste John,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel en wensen u veel relax-plezier met de nieuwe relaxfauteuil!...
Beste John,