John

Mooie winkel, goed geholpen

Beste John,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel en wensen u veel relax-plezier met de nieuwe relaxfauteuil!...
Beste John,

Pronto wonen uden

Super geholpen door Lobke, heel prettig advies.

Nemen graag de tijd voor je

Beste klant,
Wat leuk om te horen dat u zo fijn bent geholpen door onze collega Lobke! Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe meubels!

Uden

Goed geholpen

Vriendelijk personeel

Minder potjes en vaasjes

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe relaxfauteuil. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Mieke reijnders

Vriendelijk personeel, nette overzichtelijke winkel.

Bloks

Mooie winkel

Beste heer/mevrouw Bloks,
Bedankt voor uw beoordeling! Erg fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,...
Beste heer/mevrouw Bloks,

Moniek

Vriendelijk en behulpzaam geholpen

Mooi ingerichte winkel

Beste Moniek,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo vriendelijk bent geholpen bij het uitzoeken van de bijzettafel!

Wattenberg

Wij zijn hier voortreffelijk geholpen door Demi

Veel keus er wordt met je meegedacht

Beste heer/mevrouw Wattenberg,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geadviseerd door onze collega Demi! Mochten wij verder nog wat voor u kunnen betekenen dan vernemen we het graag.
Met...
Beste heer/mevrouw Wattenberg,

Van katwijk

Super

Klantvriendelijk

Beste heer/mevrouw van Katwijk,
Beste heer/mevrouw van Katwijk,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het super leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen. Wij wensen u hier dan ook veel plezier mee!

Gerwen

Zeer goed

Beste Gerwen,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel!

Sylvia romme

Hel goed!

Vriendelyke bediening

Beste Sylvia,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe hoekbank!
Pronto...
Beste Sylvia,