Hoogeveen

Prima en zeer vriendelijk geholpen. Niet opdringerig en goed advies.

No-Nonsens. Klantvriendelijk en nemen de tijd voor je.

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Wij vinden het goed om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad bij ons. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke...

Wendy de Laat

Hele prettige ervaring, super verkoopster

Vriendelijkheid verkoopster

Beste Wendy,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geadviseerd bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Beste Wendy,

Annie Thijssen

Reactie Pronto Wonen Uden:

Bedankt voor uw review, Annie! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons!

Willem Nagel

Gezellige winkel om even rond te kijken(en te kopen)

Beste Willem,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n prettige ervaring heeft gehad in onze winkel!

Privé H.T.A.Poos

Erg prettig.

deskundigheid van de winkel bediende Jolke ???

Iets kortere levertijd.

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het fijn dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe stoel. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!

Peters

Goede en nette ervaring met zowel de medewerk(st)ers, als ook met de aankoop

Heel erg prettig dat er de mogelijkheid is om een bus te lenen om je meubels op te halen.

Neen, is goed zoals het is.

Beste heer/mevrouw Peters,
Beste heer/mevrouw Peters,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met zowel onze service als de aankoop. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eettafel!

T. Akgul

Vriendelijk personeel en heel erg behuplzaam. De manager en een vrouwelijke medewerkster hebben ons goed geholpen bij onze aankoop van vorige week bij een bankstel (inpakken etc.) denken ook met je... Vriendelijk personeel en heel erg behuplzaam. De manager en een vrouwelijke medewerkster hebben ons goed geholpen bij onze aankoop van vorige week bij een bankstel (inpakken etc.) denken ook met je mee

Manager is erg behulpzaam

meer acties

Beste klant,
Wat een fijne review om te mogen ontvangen, bedankt hiervoor! Wij wensen u nogmaals veel plezier met de bank en hopen u vaker te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,...

Anja Sanna

Super service

Vriendelijk en behulpzaam

Beste Anja,
Bedankt voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u onze service super vind. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe bankstel en zien u graag terug in onze winkel!
Beste Anja,
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Den Bosch

Jolanda verhagen

Goede service

Gezellige uitstraling
Gemoedelijk klantvriendelijk personeel

Beste Jolanda,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met de bank.
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Roy

Uden

Service / klantvriendelijkheid

Groter assortiment voor bepaalde productgroepen

Beste Roy,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zullen uw feedback zeker meenemen om onze service op te verbeteren. Verder willen wij u veel plezier wensen met de meubelen!
Met vriendelijke...
Beste Roy,