Ruud & Astrid

Prima geholpen !!’

Beste Ruud & Astrid,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eethoek!
Met vriendelijke groet,...

Wattenberg

Keurig geholpen vriendelijk personeel

Vriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Ben

Voldoende

Oogt op het eerste gezicht als een betrouwbare winkel met een goed assortiment

De prijzen omlaag doen het is toch al duur genoeg

Beste Ben,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed geholpen bent bij het uitzoeken van de tafel en stoelen.
Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...
Beste Ben,
Wij wensen u hier veel plezier mee!

Hendriks

Fijne ervaring

Beste mevrouw Hendriks,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met...
Beste mevrouw Hendriks,

v. Boxtel

Fijn personeel

Zeer vriendelijk personeel

nvt

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe hoekbank en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!

Prive

Veel keus

Nvt

Nvt

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lamp!

Piet

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam zonder opdringerigheid, prima prijzen.

Klantvriendelijk

Beste Piet,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent! Veel plezier met de nieuwe tafel!
Met vriendelijke groet,...
Beste Piet,

david lentjes

Geweldig

vriendelijk personeel

heb ik geen

Reactie Pronto Wonen Uden:

Bedankt voor de leuke review, David! Heel veel plezier toegewenst met de nieuwe bank!

Kok

Beste mevrouw Kok,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe salontafel!
Pronto...
Beste mevrouw Kok,