Govers

Goed overzicht en klantvriendelijk personeel

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto...

Linders

Vriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen!

Peters

Zeer nette uitstraling ,(overzichtelijk.)

N.v.t alles oké.

Niet nodig is goed zo.

Marijona

Een hele fijne winkel, met vriendelijk personeel.
Je mag eerst in alle rust zelf rond kijken en als je vragen hebt kun je naar een personeelslid lopen en vragen of hij/zij kan helpen.

Verkoopster weet alles goed uit te leggen geeft antwoorden op onze vragen. Echt heel erg tevreden.

Beste Marijona,
Wat een leuke review om te lezen! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast over ons bent! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank, salontafel en kussens!
Met...
Beste Marijona,

Tineke

Blijft een leuke winkel met prettig personeel

Overal kaartjes met slechts 1 week levertijd is wel een beetje misleidend. Vooral als de levertijd niet 8 tot 10, maar 15 weken is.

Beste Tineke,
Beste Tineke,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel leuk om te horen! De levertijd kaartjes zijn gebaseerd op hoe het model in de winkel staat. Vaak als hier iets aan aangepast moet worden dan loopt de levertijd op. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!

Crooijmans

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

2 Koekjes bij de koffie ?

Jody v Rijbroek

Fijn geholpen

Van der kley

Super vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel, snel geholpen.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen!

Edwin van Dinter

Goede vriendelijke service

Fijne sfeer

Beste Edwin,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eethoek!
Pronto...
Beste Edwin,

Uden

Uden

Goede deskundige medewerkers, vele mogelijkheden van de bankbekleding kunnen zien.

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Heel leuk om te horen dat u zo goed bent geadviseerd bij het uitzoeken van de nieuwe bank, wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...