v.Zutphen

Wat ik net zei, eerder naar de klanten gaan, verder alles goed geregeld

staat hier boven al aangegeven

eerder naar de klanten toe gaan,nu moesten we zelf iemand roepen om ons te helpen.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zullen uw feedback zeker meenemen om onze service op te verbeteren. Verder willen wij u veel plezier wensen met de nieuwe eethoek!
Met...

Marja Jahnke

Enorme grote waardering voor de dames die ons geholpen heeft met bank en stoelen, geduldig blijven vriendelijk! geholpen door Demi!

kalm blijven terwijl deze klant(ik) meerdere keren veranderd heeft!

Beste Marja,
Beste Marja,
Wat een leuke review om te lezen! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel en onze collega Demi u meerdere keren goed geholpen heeft. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

Frencken

Goed.vriendelijk

Beste mevrouw Frencken,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de stoelen. Wij wensen u hier heel veel plezier mee!...
Beste mevrouw Frencken,

van den Oetelaar

Je wordt snel en goed geholpen.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Jan

We zijn prima geholpen door Lobke in Uden. Ze nam alle tijd voor ons.

Overzichtelijke winkel, prima personeel.

Beste Jan,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Lobke! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe relax stoelen!
Beste Jan,

Pronto uden

Super

Door Dewi Siroen geholpen en echt super van niks tot een totaalbeeld ons geholpen

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Dewi!
Met vriendelijke groet,...

Van den Helm

Superfijn en vriendelijk geholpen

Beste heer/mevrouw van den Helm,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!

V tol

Goed geholpen

Leuke winkel

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe kast!

Van Vugt

Gezellig, mooi, goed

Zou niet weten

Beste heer/mevrouw van Vugt,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen!

Pronto wonen Uden

Zeer vriendelijk personeel

Beste klant,
Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!