Schuurmans

Deskundig en vriendelijk

Sfeervol, klantvriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geadviseerd bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met...

Tunnissen

Gezellig

Het personeel deskundig en vriendelijk

N.v.t

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe stoelen! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Maertens

Uitstekend vriendelijk en goede uitleg

niet opdringerig

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo vriendelijk bent geholpen en goede uitleg heeft gekregen over de bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!

Verberkt

Mooie winkel

Netjes

Niks

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank!

van den Heuvel

Goede service!

Vriendelijk personeel, Ruim mee denkend, Netjes ingerichte winkel, overzichtelijk.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de Alpa bank en Castione eetstoelen. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!...

Toon van den Tillaart

Leuke winkel, vriendelijke werknemers, goed advies.

Levertijd was korter als beloofd

Nee.

X

Prima !

Kennis vd adviseuse

Er valt niet te onderhandelen, ook niet met argumenten en dat geeft het gevoel dat ik het voor mijzelf niet 100% heb gedaan.

Mousset

Prettig

Deskundig advies

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij bieden de laagste prijs garantie en geven nooit kortingen tenzij het uitlopende collectie is. Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto wonen Uden

H. Breman

Prima winkel met ruime keuze.

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van de review! Wij vinden het erg leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met...
Pronto wonen Uden

Joop Achterstraat

Bank gekocht in januari 2023.

Vriendelijk en deskundig advies.

Beste Joop,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!