Hans Boes

prima

prima

Jurgen woltman

Een aangename winkel met waar voor je geld

Deskundig advies

Beste Jurgen,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent over de nieuwe hoekbank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Beste Jurgen,

Hermsen

Vriendelijk en deskundig personeel. Zijn fijn geholpen.

Leuke winkel. Goede uitstraling!

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met het nieuwe karpet!

Fijn geholpen door personeel

Mooi en aantrekkelijk ingericht

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe kast!
Beste heer/mevrouw,
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Ine

goed advies, niet te opdringerig

bij aankoop van een heel interieur verwacht je wel wat korting of iets van een sierkussen of dergelijke, maar dat kan blijkbaar niet

Reactie Pronto Wonen Uden:

Beste Ine, bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u onze service zo goed vind. Wij hebben de laagste prijsgarantie waardoor wij altijd de laagste prijs aanbieden aan iedere klant! Wij wensen u... Beste Ine, bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u onze service zo goed vind. Wij hebben de laagste prijsgarantie waardoor wij altijd de laagste prijs aanbieden aan iedere klant! Wij wensen u alvast veel plezier met uw meubelen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Pronto Wonen Uden

Prima geholpen en leuk aanbod, Wat me wel tegen viel is de afhandeling van het leveren, er is geen aflever optie en er wordt verwacht dat je het allemaal zelf regelt. Dit zou nog acceptabel zijn als... Prima geholpen en leuk aanbod, Wat me wel tegen viel is de afhandeling van het leveren, er is geen aflever optie en er wordt verwacht dat je het allemaal zelf regelt. Dit zou nog acceptabel zijn als de afhaal locatie ook na (algemene) werktijden geopend is. Ik denk dat hier nog wat verbetering te halen valt.

Manier van afleveren. Ook telefonisch gevraagd of ik op een maandag de producten kon afhalen. "die is op maandag gesloten" was kort het antwoord en het probleem werd weer weggelegd.

Reactie Pronto Wonen Uden:

Beste klant, bedankt voor uw review! Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service te kunnen verbeteren! Er is bij ons voor een geringe meerprijs een mogelijkheid tot het bezorgen van de gewenste... Beste klant, bedankt voor uw review! Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service te kunnen verbeteren! Er is bij ons voor een geringe meerprijs een mogelijkheid tot het bezorgen van de gewenste producten wanneer u niet in de mogelijkheid bent om op de openingstijden van het magazijn de producten op te halen. Wij wensen u veel plezier met uw salontafels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Doriene

Vakmanschap en goede service

Reactie Pronto Wonen Uden:

Beste Doriene, bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw bezoek aan onze winkel. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Pronto... Beste Doriene, bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw bezoek aan onze winkel. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Pronto wonen Uden

Fijne ervaring met de verkoopafdeling (online)

Snelle, vriendelijke en zeer behulpzame communicatie

Geen. Een pluim voor Kirsten en haar hulp

Beste klant,
Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Kirsten! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lamp!

Fien Boddaert

Zie boven.

Jammer, dat ik niet wist dat de gekochte fauteuil nog door mijzelf in elkaar gezet moest worden. Tip : DUIDELIJK aangeven voordat de koop gesloten is.

Beste Fien,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe fauteuil! Wij nemen uw feedback mee om onze service hierop te verbeteren, excuses hiervoor!
Met...
Beste Fien,

J. Achterstraat

Heel goede ervaring. Foutje bij de eerste bestelling werd goed opgelost. Daarom nu ook een tweede aankoop. Prima!

Goed advies, en je kunt alles uitproberen. Veel meubilair is daarvoor aanwezig. De mogelijkheden en opties bij de bestellingen worden goed uitgelegd.

Beste heer/mevrouw Achterstraat,
Beste heer/mevrouw Achterstraat,
Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij de aankoop van de nieuwe bank en vloerkleed. Ook goed om te horen dat het foutje snel opgelost is voor u! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank en het vloerkleed!