Marjo

Fijne winkel en personeel

Netjes geholpen en bij onze klacht perfect en snel opgelost

Beste Marjo,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat uw klacht snel in behandeling is genomen en opgelost is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,...
Beste Marjo,

W. Schiks

Schoonmaken van de wachtruimte van het magazijn op ekkersrijt is erg hard nodig. Heeft zeker niet de uitstraling van de winkels.

C. van der Wel

Prima geholpen bij de aankoop van een relaxfauteuil.

Nette uitstraling. Aardige medewerkers. Lekkere cappuccino.

Tijdens het bestelproces (op de tablet) werden we niet meegenomen in de stappen. En ik vind het jammer dat de afleverkosten zo hoog zijn en dit niet op winkellocatie afgehaald kan worden.

Beste C. van der Wel,
Beste C. van der Wel,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed bent geadviseerd bij de aanschaf van de nieuwe relaxfauteuil! Verder zullen wij uw verbeterpunten meenemen om onze service hierop te verbeteren. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Hans van den Heuvel

Top assortiment en geweldig goed personeel

Hulp van het personeel

Top zo

Beste Hans,
Bedankt voor uw review! Wat goed om te horen dat u zo enthousiast bent over ons team! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe relaxstoel!
Met vriendelijke groet,...
Beste Hans,

A Reintjes

Prima. Goed geholpen ook buiten aankoopproducten om.

Meedenken top

Beste heer/mevrouw Reintjes,
Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lampen.

Eethoek pronto

Mooie winkel

Servise

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe eethoek!
Met...
Beste klant,

Carla Megens en Ard de Poot

Erg vriendelijk en gevoel voor de klant

Ze nemen veel tijd voor de klant en lichten alle mogelijkheden toe

Adios

Ik ben er geweest voor een zithoek en tot volle tevredenheid geslaagd. Ik voelde me thuis in deze winkel en ga nog terug voor een eethoek. Het personeel is zo vriendelijk, dat kom je zelden tegen.... Ik ben er geweest voor een zithoek en tot volle tevredenheid geslaagd. Ik voelde me thuis in deze winkel en ga nog terug voor een eethoek. Het personeel is zo vriendelijk, dat kom je zelden tegen. Ze wisten precies waar ze rekening mee moesten houden, toen ik mijn verhaal gedaan had, over wat ik zocht.
Een tien met een griffel, zeiden ze vroeger.

Klantvriendelijkheid en kennis van de producten.

Ik zou het niet weten.

Reactie Pronto Wonen Uden:

Wat een mooie review om te lezen, bedankt hiervoor! Wij vinden het een compliment om te horen dat u zich zo thuis voelt in de winkel en zo enthousiast bent over ons team. Wij wensen u alvast veel... Wat een mooie review om te lezen, bedankt hiervoor! Wij vinden het een compliment om te horen dat u zich zo thuis voelt in de winkel en zo enthousiast bent over ons team. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank en hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!

Koolen

Overzicht en opstelling is goed

Pronto Uden.

Klantvriendelijk, goede ervaringen mee.

vlotte afhandeling bij aankoop.