Willem Giepman

Goed advies en breed assortiment

Beste Willem,
Wat fijn dat u zo goed geadviseerd bent bij de aanschaf van uw nieuwe meubilair! Wij wensen u hier veel plezier mee en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke...
Beste Willem,

Rob van den Hoogen

Styling

Supergoed persoonlijk advies over styling.

Reactie Pronto Wonen Uden:

Bedankt voor uw beoordeling, Rob! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de aangekochte producten!
Met vriendelijke groet,...

Liesbeth

Zeer prettige ervaring, geholpen door Demi. Zij nam alle tijd en deed alle moeite om in onderling overleg tot die bank te komen die helemaal aan mijn wensen voldeed.
Prima winkel overigens voor...
Prima winkel overigens voor leuke accessoires, veel inspiratie-ideeën, tal van mogelijkheden wat betreft model, stofbekleding en afwerking van meubels.
Ik ervaarde Demi als heel deskundig, goed luisterend en aanvoelend wat de klant graag zou willen. Top.

De betreffende medewerker ( Demi) heb ik als zeer positief ervaren

Reactie Pronto Wonen Uden:

Wat een leuke review om te lezen! Bedankt voor de complimenten, Liesbeth! Super fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent door onze collega Demi. Wij wensen u alvast vel plezier met de nieuwe... Wat een leuke review om te lezen! Bedankt voor de complimenten, Liesbeth! Super fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent door onze collega Demi. Wij wensen u alvast vel plezier met de nieuwe bank en hopen u vaker te mogen verwelkomen!

Verstraten

Ruim

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Thijssen

Prima, medewerker deed erg zijn best.

Nvt

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen!

Pronto uden

Leuk gestylde winkel

Meer personeel

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet,
Pronto...

Ineke van der Sanden

Warm en gezellig alles mooi opgesteld

goede opstelling

gewoon zo door gaan

Beste Ineke,
Wat een leuke review om te lezen! Heel fijn dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Pronto Wonen...
Beste Ineke,

v Hinthem

Gastvrij

Goede uitleg.klantvriendelijk

Ga zo door

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Toine

Hadden een bank met verkeerde bekleding kwamen we achter, nadat de bank thuis geleverd was. Met het probleem naar de winkel in Uden gegaan en echt helemaal oké opgelost. Complimenten.

klantvriendelijkheid

Beste Toine,
Wat fijn om te horen dat dit probleem snel en goed voor u opgelost is! Wij wensen u alsnog veel plezier met de nieuwe bank en hopen u vaker te mogen verwelkomen!
Met...
Beste Toine,

Alex

Worden goed geholpen en zeer vriendelijk.

Beste Alex,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden