Herman van de Ven

Vriendelijk en vakkundig personeel. Aandacht voor de wensen van de klant. Goeie adviezen.

Beste Herman,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe stoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste Herman,
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Raaijmakers

Hele fijne winkel en personeel
Veel in het assortiment en goede uitleg
Wij kopen hier graag onze meubels

Héél goed en vriendelijk geholpen,door een mooie jonge dame

Nvt

Beste klant,
Wat een super leuke review om te mogen ontvangen, bedankt hiervoor! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe meubels!

van der linden

deskundig en goed advies

-----

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke...

B.E. Burgers

Goed.

Beste klant,
Bedankt voor deze beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

Hans KS

Altijd gezellige winkel , we komen er al heel lang

Zeker niet te duur

Winkel mag zo blijven

Beste Hans,
Wat fijn om te horen dat u al zo lang met plezier onze winkel bezoekt! Wij hopen u nog vaak te mogen verwelkomen en wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met...
Beste Hans,

M.Goossens

Fijne overzichtelijke winkel,vriendelijk en behulpzaam personeel

het bespreekbaar maken wat er eventueel ook nog kan,en adviseren om nogmaals de winkel door te lopen en op deze punten extra te letten zodat je de goede keuze maakt

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

van der burgt

Uitstekend goed

van sommige kleuren iets neerzetten in de winkel

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Verder wensen wij u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Anja

Pronto Uden

Complimenten voor Kirsten Behulpzaam vriendelijk snel

n.v.t.

Beste Anja,
Bedankt voor uw beoordeling!
Beste Anja,
Bedankt voor uw beoordeling!
Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Kirsten! Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe decoratie!

anoniem

Prettig en deskundig geholpen

Beste klant,
Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Verder willen wij u alvast veel plezier wensen met de nieuwe banken!
Met vriendelijke groet,...
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Uden

Mark Dibbits

Prettig en vriendelijk

Persoonlijk advies

Beste Mark,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke...
Beste Mark,