Pronto Wonen

Helaas was de verkoopster vergeten te vertellen dat het systeem eruit lag tijdens de komende dagen en ben ik voor niets naar magazijn in Barendrecht gereden.
Dan maar afhalen in Spijkenisse maar kan alleen op donderdagavond en dan werk ik altijd.
Miste hierin wel een stukje tegemoetkomende service na de miscommunicatie om de tafel dan op vrijdag klaar te zetten in de winkel

Nabellen of mailen ivm vergeten informatie .
Meer begrip om de klant daarna tegemoet te komen

Reactie Pronto Wonen Spijkenisse:

Beste Manon,
Bedankt voor het delen van je winkelervaring. We hebben elkaar recent gesproken over deze situatie. Wij bieden graag nogmaals onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit je heeft opgeleverd en hopen dat je wel veel plezier zal hebben van deze tafel zodra je hem zaterdagochtend komt ophalen.
Om je iets tegemoet te komen hebben we de tafel naar ons filiaal gehaald zodat je niet nog een keer naar Barendrecht hoeft te rijden. Natuurlijk hadden we dit alles veel liever voorkomen. Klanttevredenheid is een van de belangrijkste dingen voor ons, vandaar dat we deze review ook zeer serieus nemen en dit nogmaals met het gehele team doorgesproken hebben zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.
Mocht je nog iets willen bespreken neem dan zeker even contact met ons op via: 0181 627 207
~ Team Pronto Wonen Spijkenisse online

Score voor Pronto Wonen Spijkenisse: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Zwart Ronde houten samontafel