g

Er staat uit voorraad leverbaar. Maar die voorraad is niet in de winkel. Dus gelijk meenemen is niet aan de orde. Dat wordt we beloofd

Elles

Vriendelijk en kundig personeel

Niet opdringerig bij binnenkomst

LT

Behulpzaam en goede uitleg over het product.

Behulpzaam en goede uitleg over het product.

Fam V.H.M. van Lith

Goed!!

Bankstel aangeschaft en moest er achterkomen dat de hooftsteunen die wij aangeschaft hadden verstelbaar waren wat wij niet wisten en daarvoor weer naar het bedrijf moesten waar het goed uitgelegd... Bankstel aangeschaft en moest er achterkomen dat de hooftsteunen die wij aangeschaft hadden verstelbaar waren wat wij niet wisten en daarvoor weer naar het bedrijf moesten waar het goed uitgelegd werd door de verkoopster.Ook de afmetingen van deze hooftsteunen kloppen niet daarde maten niet overeen komen met de gegevens op de factuur zijnde 26-61-15 en in werkelijkheid zijn ze 20-55-10 dus vind ik dit een rare verhouding wat ik tevens ook gemeldt heb maar de verkoopster zou hiervan melding maken.

Goed assortiment

S.T. van Kempen

Aanbetaling verloopt niet vlekkeloos, i.v.m. dat de verzekering certificaat hier ook direct betaald word. Erg klant onvriendelijk, zeker als het stoel e.d. nog niet geleverd kan worden, maar pas... Aanbetaling verloopt niet vlekkeloos, i.v.m. dat de verzekering certificaat hier ook direct betaald word. Erg klant onvriendelijk, zeker als het stoel e.d. nog niet geleverd kan worden, maar pas maanden later. Het hoort zo te zijn wanneer het volledige aankoopbedrag word voldaan bij Levering stoel e.d. dat dan ook automatisch daarna het certificaat op de juiste aankoopdatum word gezet. Nu is dit na lang mail en persoonlijk contact nog niet correct. Het word afgedaan met dat het certificaat is gegenereerd op d.d.22 mei 2020. Dit houd in dat volgens de datum certificaat dat de ingang is van geldigheid juridisch gezien.

Zie bovenstaand.

Personeel in de winkel zeer klantvriendelijk.

Patricia Snijder

Vaak meubels gekocht

Service bij klachten kan alleen via een online formulier. Vervelend dat je maar moet afwachten op een reactie wanneer actie wordt genomen.

Veel keus

S. Koster

50/50 service in de winkel was zeer goed, levertijd was erg lang, de uiteindelijke levering was onvolledig, er was één gehele stoel te weinig en een montage set te weinig geleverd. Dit werd een dag... 50/50 service in de winkel was zeer goed, levertijd was erg lang, de uiteindelijke levering was onvolledig, er was één gehele stoel te weinig en een montage set te weinig geleverd. Dit werd een dag later gebracht.

Levertijd en juiste uitlevering.

Service in de winkel

versluijs