Fam v d Berg

Werden vriendelijk ontvangen. Het was een vriendelijke verkoopster , niets was haar te veel.

Goede service en kompleet opleveren , anders gaat dat klanten kosten.

Heeft ons goed geholpen , toen we klaar waren, en alles op papier stond, gingen we naar de kassa, en werd gezegd dat er 3maanden
Levertijd was, als het binnen was werden we gebeld, dan komt de koerier het thuis bezorgen en brengen het binnen. Wordt het niet uitgepakt en in elkaar gezet dan vroegen wij, nee dat wordt niet gedaan. Nou dat vonden we dus geen goede service , ja dat zijn de afspraken die wij hebben met de koerier. U hoeft alleen de poten er maar onder te zetten werd er gezegd, en het in te spuiten. Het was eenvoudig werd er gezegd. Na 3 maanden en een week heb ik gebeld, of de bestelling binnen was, ja het is binnen, waarom zijn we nog niet gebeld dan, het was net binnen en hadden het in de winkel nog niet door gekregen. s’Middags wezen betalen. De andere dag werden we gebeld door de koerier voor een afspraak. Zaterdag werd het gebracht, wat bleek dat de bank in 3 delen werd geleverd, de stoel zat in een grote doos en kon niet door de deur, dan laten we hem maar buiten staan, nou dat denk ik niet zei m’n man, alles zou binnen gebracht worden. De stoel uit de verpakking gehaald en binnen gezet. Bleek ook dat de tafeltjes nog in elkaar gezet moesten worden. Vond het ook niet zo’n sympathiek koeriers bedrijf. We gingen dus aan de slag en kwamen er niet uit, een poos bezig geweest, gebeld met pronto wonen, en kwamen er achter dat er een hele verkeerde beschrijving bij zat. Hebben ze over de mail de originele beschrijving gestuurd. Toen alle 3 de elementen uitgepakt, bleken er 7 poten en 6 grote schroeven en 2 kleine schroeven bij te zitten. Weer gebeld naar pronto, inmiddels zelf schroeven erbij gezocht, gevraagd of dat we de schroeven van ons zelf konden gebruiken, werd gezegd dat, dat geen probleem was. We hebben toen iemand gevraagd om ons te helpen om het in elkaar te zetten. Die vond het geen goede service dat het bedrijf waar je spullen koopt, het niet kant en klaar opleveren. Ja dat vonden wij ook. Zal ook nooit meer deze overeenkomst accepteren.

Score voor Pronto Wonen Sliedrecht: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Bank, stoel, vloerkleed en tafeltjes